Tijdens het re-uploaden van de foto's kwam ik nog wat leuke dingen tegen zoals:
Mijn reparatie van de alarmlicht-schakelaar:
Schakelaar uit elkaar gewipt met een kleine schroevendraaier (let op dat het veertje niet wegspringt)

Pinnetje een klein beetje teruggebogen en vervolgens een stukje tiewrap ertussen geplaatst, zodat het pinnetje niet meer zo snel verbuigt.

Schakelaar weer in elkaar

In de tussentijd een keer een ander stuur erin gezet (Momo A38) dat dankzij Ite's inspanningen van nieuw leer is voorzien:

En een goedkope oplossing gevonden voor een naafdop voor mijn 15" Alpino's (Alpina-look-a-likes

Namelijk een 50mm paaldop; worden per 6 verkocht voor een paar euro bij Van Cranenbroek.

Ik heb wel ontdekt dat dit truukje niet bij alle merken 15"Alpino's werkt... maar bij mijn "RG typ 13A" en "BHS typ 03A" velgen past deze dop prima.
En aangezien ik nog tot de categorie rug&buikschuivers hoor (geen brug) heb ik een oude remtrommel omgetoverd tot een handige lamphouder, die vanwege het gewicht van de trommel niet snel wegschuift.

Ook een keer een spoilertje gepast, maar ondanks dat ik het er mooi vind uitzien, heb ik deze weer verkocht; ik zag er namelijk tegenop om een paar gaten te moeten maken... misschien schaf ik een keer een extra kofferklep aan die ik promoveer tot spoilerklep...

groeten, Roel