Peter V. wrote:inderdaad ook helemaal mee eens. We zullen het dan in 2012 met de Eifel en natuurlijk de andere meetings moeten doen......(ook geen straf maar niet te vergelijken).
+1
Ik zal wel proberen daar zolang mogelijk van te genieten. Dus mogelijk de Vrijdag al vertrekken en Zondag terug.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
Wij komen ook met ons gezinnetje al van vrijdag naar ginder ... mss moeten we maar eens beginnen kijken wie zeker meegaat zodat we hetzelfde hotel kunnen boeken
Vanavond al even kort de DVD van Michel bekeken (thanks!), erg leuk herinneringen ophalen en ik hoop echt dat we in 2013 weer met z'n allen los kunnen daar hoor! Zitten wat leuke foto's bij ook, die we hier nog niet gezien hebben volgens mij. Video is ook leuk, stukje van Tamara die de bocht afsnijdt staat er idd op, maar is maar matig te zien. Het voelde erger aan iig hahaha! Anyway, erg leuke toevoeging!
Jeroen wrote:Vanavond al even kort de DVD van Michel bekeken (thanks!), erg leuk herinneringen ophalen en ik hoop echt dat we in 2013 weer met z'n allen los kunnen daar hoor! Zitten wat leuke foto's bij ook, die we hier nog niet gezien hebben volgens mij. Video is ook leuk, stukje van Tamara die de bocht afsnijdt staat er idd op, maar is maar matig te zien. Het voelde erger aan iig hahaha! Anyway, erg leuke toevoeging!
Ook de DVD bekeken inderdaad. Leuke plaatjes en filmpjes. Mooi te horen hoe dat de vader van Michel geniet tijdens het rijden.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Zo net even de de filmpjes en de foto's bekeken.
Wanneer gaan we weer...
Bedankt WM!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.