Allereerst de M10B20 uit Slovenie aanpakken. Ik heb besloten om niet verder te gaan met de bijhorende electronica en stuurdoos van Nectune die er allemaal bij zat (allemaal Honda).
Maar na veel informeren besloten om over te schakelen op KMS, en van nul beginnen met één bobijn per cilinder, duel stage injectoren en alles geregeld door één stuurdoos.
Gelukkig heb ik een collega die regelmatig een Porsche motor ombouwd naar KMS die me hier bij gaat helpen. De bedoeling is dan ook dat hij achteraf bij kronenburg motorsport op de waterrem compleet gaat gemapt worden. Ik ben toch wel eens benieuwd of er werkelijk 180 pk gaat uitkomen. verder gaat de begrenser ook naar 8000 tr/min ipv 7400 tr/min. Met de nieuwe tuimelaars moet dat mogelijk zijn.
Verder ben ik nog volop aan het stralen aan het onderstel, rubbers worden vervangen door strongflex en de schroefset is de oude van Bartgouda (Race Performance Modified staat er op de stickers) maar als je de stickers er af trekt is het wel degelijk overal GAZ wat er op staat, waar ik eigenlijk wel blij mee ben, het is toch iets gekend in ieder geval...
Het blokje

de kilometers kabelboom die weg gaan

Zandstralen begint leuk te worden!

Onderstel delen gepoedercoat

. Maar gezien de ingewanden, de kms, de uiteindelijke tunner
 . Maar gezien de ingewanden, de kms, de uiteindelijke tunner