Was even aan het kijken bij het historisch materiaal op de site van de Harc www.harc.nl zitten leuke dingen bij, ook grappig dat diverse kentekens nog bestaan trouwens.
Anyway, wat te denken van de pitstraat van Zandvoort in 1961?
of het rechte stuk (aan de andere kant van die garage dus ) in 1965
Jeetje, ik zit ook alweer op 235. Gelukkig is dan nog niet 7461 wat ik op een ander forum reeds neergespamd heb, en daar tellen posts als deze geeneens mee
Iets anders, mochten er nog mensen zijn die naar de Pinksterraces willen op 2e Pinksterdag (maandag 28 mei) dan heb ik nog twee vrijkaarten in de aanbieding.
Had de kaarten graag van je overgenomen Jeroen, maar in dit geval staan er helaas al andere verplichtingen voor dat weekend gepland.
Moet toch wel iemand voor zijn te vinden, mooi weer op komst en een geweldig evenement, succes.
Jeroen wrote:Jullie schieten idd beiden lekker op!
502 , 241 en 12751
Bmw E21 323i 2.7i 1981 Schwarz - Beige
Gr, Patrick.
nee ik heb de criteria veranderd toonde altijd de gebruikers van de laatste 5 minuten maar dan weet je nog weinig, staat nu op de laatste 60 minuten... dan weet je wel aardig wie er net nog zijn wezen buurten. En als moderator kun je ook zien wie hun aanwezigheid verborgen hebben hoor
1980 BMW E21 323i in Hennarot 1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun 1988 BMW E34 535iA in Lachssilber 2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau 2007 Mini R56 Cooper in Chilired