Het groot niet te vermijden off-topic topic
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Kan best handig zijn anders ziet Tamara dat ik vaker op het forum ben dan ik beweer. Aan de andere kant, ik zeg altijd 2x per dag maar nooit hoe lang 
Regards/groeten, Jeroen
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
afgelopen maandag tijdens het touren in de veluwe bij Rozendaal kwam ik een BMW Z1 tegemoet, en dan niet eens zwaaien, wat van liefhebber ben je dan?
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
Ik ben vandaag geslaagd voor mijn vrachtwagen rijbewijs!!
Er staat binnekort een datum achter de "C" en "C1".
1978 BMW E23 733iA Banaan
2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE
- 323baur
- E21 VIP

gefeliciteerd!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Gefeliciteerd met het rijbewijs!
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- Jeroen
- Site Admin
Lars had besloten om de Amerikaanse Douane eens op de proef te stellen, reisde af naar New York en kwam terug met een tas vol kogels en hulzen, evenals een militair infrarood vizier. Geen haan die d'r naar kraait!
Vanavond even het bos ingegaan om het peperdure speeltje te testen. Geweldig hoe je in het stikdonker gewoon honderden meters kunt kijken, en met het grootste gemak dieren letterlijk in het vizier krijgt. Binnen no time hadden we al een hert te pakken en later kwamen daar nog een egel, diverse katten en een vos bij. Op weg naar huis de geinigste vangst, een vrijend stelletje dat zich duidelijk veilig waande in het donkere bos
Volgende keer hangen we er opnameapparatuur aan hoor!
Vanavond even het bos ingegaan om het peperdure speeltje te testen. Geweldig hoe je in het stikdonker gewoon honderden meters kunt kijken, en met het grootste gemak dieren letterlijk in het vizier krijgt. Binnen no time hadden we al een hert te pakken en later kwamen daar nog een egel, diverse katten en een vos bij. Op weg naar huis de geinigste vangst, een vrijend stelletje dat zich duidelijk veilig waande in het donkere bos
Volgende keer hangen we er opnameapparatuur aan hoor!
Regards/groeten, Jeroen
Bedankt mannen... Het succes houd voorlopig nog niet op. Vandaag gesprek gehad en ik mag ook op voor CE (aanhanger) en ADR-certificaat (gevaarlijke stoffen).
Volgende week toets besloten terrein voor Code95 (vakbekwaamheid) op mijn rijbewijs die ik over 2 weken nieuw krijg en de week daarna ga ik eindelijk weer aan de slag!
Volgende week toets besloten terrein voor Code95 (vakbekwaamheid) op mijn rijbewijs die ik over 2 weken nieuw krijg en de week daarna ga ik eindelijk weer aan de slag!
2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE
- Jeroen
- Site Admin
Brrrrr ik dacht dat we de middeleeuwen al enige tijd achter ons hadden gelaten...
Doodstraf voor zingen op bruiloft
Kohistan - Vier vrouwen en twee mannen zijn in Pakistan ter dood veroordeeld omdat ze hebben gezongen en gedanst op een bruiloft. Een video die het zestal had gemaakt met hun mobiele telefoon kwam in handen van lokale geestelijk leiders. Zij vinden het onacceptabel dat mannen en vrouwen samen zijn op bruiloften en hebben de politie het bevel gegeven alle zes uit de video te executeren.
De mannen worden volgens de regels als eerste omgebracht. Maar omdat zij zijn gevlucht, zijn de vrouwen voorlopig veilig. Vorig jaar zijn 943 vrouwen en meisjes vermoord in Pakistan omdat ze de 'familie-eer te schande hebben gemaakt', weet de Human Right Commission.
Regards/groeten, Jeroen
Iemand is op z'n achterhoofd gevallen...
2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE
Nu de Sharknose Meeting weer voorbij is ben ik erg benieuwd naar foto's!!! Nou ben ik een bijzondere sharknose tegen gekomen...

2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE
Noem je dat een sharknose? De ban erop! 
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
een paar excentrische bussen op de achteras en dat camber is ook verholpen
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
Wow! Thanks voor de link, echt ongelooflijk. Wat een collectie... Leuk artikel!
En nu weten we waar al die zeldzame onderdelen zijn gebleven
En nu weten we waar al die zeldzame onderdelen zijn gebleven