Koffiemeeting Reeuwijk - (UPDATE!!!) 4 september 2011
- 323baur
- E21 VIP

Re: Koffiemeeting Reeuwijk - (UPDATE!!!) 4 september 2011
Ik schaam me diep, maar kan er echt niks aan doen, ik moet daar heen.
Ik wens jullie allen enorm veel plezier! Ik probeer nog even langs te komen, maar 't wordt wel krap.
Ik wens jullie allen enorm veel plezier! Ik probeer nog even langs te komen, maar 't wordt wel krap.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Smartie
- E21 VIP

- My E21(s): 320/6 '78 rip
323i '78 wip - Location: Assen
Pff, ik ben er.
Maar het merk en type blijft nog ff geheim.
Zal t koekblik nu helemaal om de hoek uit het zicht zetten, staat er weer een grote kerk/loods......
Mike het regent zondag.. Dus zaterdag beetje doorwerken en zien we je zondag.
Idd Ite sommige dingen gaan voor.
Gerrit top om zo'n m20 product te komen, kunne we allemaal eens horen, ruiken en ... jalours worden.
Maar het merk en type blijft nog ff geheim.
Zal t koekblik nu helemaal om de hoek uit het zicht zetten, staat er weer een grote kerk/loods......
Mike het regent zondag.. Dus zaterdag beetje doorwerken en zien we je zondag.
Idd Ite sommige dingen gaan voor.
Gerrit top om zo'n m20 product te komen, kunne we allemaal eens horen, ruiken en ... jalours worden.
Het spijt mij.
Ook ik kan er niet bij zijn. Familiebezoek met de kleine en ik MOET rijden (jaja, ze gaat ooit nog wel een keer "opnieuw" leren rijden...).
Nu had ik gehoopt dat Michel wel zou gaan en dat ik in de ochtend ergens langs de A10 west met hem had kunnen afspreken om een raamrubber aan hem mee te geven. Dat had ik via Bart geloof ik aan iemand belooft.
Dat moet dan maar op een andere manier. Wel erg jammer want ik had het rubber speciaal opgehaald dus nu ligt het hier maar.
Ik hoop dat de regenbuien meevallen en dat iedereen een geweldige dag heeft morgen.
Veel plezier !
Groet,
Zavit.
Ook ik kan er niet bij zijn. Familiebezoek met de kleine en ik MOET rijden (jaja, ze gaat ooit nog wel een keer "opnieuw" leren rijden...).
Nu had ik gehoopt dat Michel wel zou gaan en dat ik in de ochtend ergens langs de A10 west met hem had kunnen afspreken om een raamrubber aan hem mee te geven. Dat had ik via Bart geloof ik aan iemand belooft.
Dat moet dan maar op een andere manier. Wel erg jammer want ik had het rubber speciaal opgehaald dus nu ligt het hier maar.
Ik hoop dat de regenbuien meevallen en dat iedereen een geweldige dag heeft morgen.
Veel plezier !
Groet,
Zavit.
Hmmm... K moet helaas ook deze meeting aan me voorbij laten gaan... Ik heb het momenteel zo druk...
Ik heb zelfs geen tijd om de nieuwe ontsteking in te bouwen...
Morgen heb ik een afspraak staan rond het middaguur in Oldenzaal (Twente), dat is opzich niet zo erg want zou dan toch even naar de meeting kunnen komen,
maar om nou voor een klein uurtje op en neer te rijden is wel weer veel van het goede...
Ik kan mijn auto niet meenemen richting Twente, want daar kan ik hem niet fatsoenlijk parkeren voor de hele dag, dus dat gaat m niet worre...
Vind dit wel echt vervelend, want zoiets is wel welkom in een drukke tijd... beetje afleiding, maar ga het echt niet redde...
Ik heb zelfs geen tijd om de nieuwe ontsteking in te bouwen...
Morgen heb ik een afspraak staan rond het middaguur in Oldenzaal (Twente), dat is opzich niet zo erg want zou dan toch even naar de meeting kunnen komen,
maar om nou voor een klein uurtje op en neer te rijden is wel weer veel van het goede...
Ik kan mijn auto niet meenemen richting Twente, want daar kan ik hem niet fatsoenlijk parkeren voor de hele dag, dus dat gaat m niet worre...
Vind dit wel echt vervelend, want zoiets is wel welkom in een drukke tijd... beetje afleiding, maar ga het echt niet redde...
Gr. Randy
e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
Laatste voorspelling buienradar.nl: morgen van 11-4 zo goed als droog.
Hopelijk is dat nog een overhalertje voor enkele twijfelaars...
Ik bedenk me net dat het vandaag al is! Zal de drank wel zijn...

Hopelijk is dat nog een overhalertje voor enkele twijfelaars...
Ik bedenk me net dat het vandaag al is! Zal de drank wel zijn...
Ik moet helaas ook afzeggen. Veel plezier mensen en maak een hoop foto's.
- bmwe214cil
- Upcoming E21 fanatic
he jurre!!
Ik vond het echt een top dag!
Worden er nog ergens foto's gepost? Moet ik onze foto's hier neer zetten?
GR
Joram
Ik vond het echt een top dag!
Worden er nog ergens foto's gepost? Moet ik onze foto's hier neer zetten?GR
Joram
Groeten Joram
BMW 320(i) 1976 verona
Porsche 944 2,5 1985 zwart
BMW 320(i) 1976 verona
Porsche 944 2,5 1985 zwart
Ik heb al een topic opgezet voor foto's, met daarin ook mijn foto's. Was inderdaad top!!bmwe214cil wrote:he jurre!!
Ik vond het echt een top dag!Worden er nog ergens foto's gepost? Moet ik onze foto's hier neer zetten?
GR
Joram
- Thegs
- E21 VIP

- My E21(s): '78 320/6 4-sp
'80 323i 5-sp - Location: Wezep (Gld, The Netherlands)
Zo ook wij zijn er weer. Was een hele leuke dag, weer leuke mensen ontmoet, leuke auto's gezien en mooi weer gehad. En natuurlijk weer een 450 km gereden vandaag 
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
-
315jurre
- E21 Fanatic
- My E21(s): '83 315 Bronzit (sold)
Heren en dames! Ik vond de rit + meeting geslaagd vandaag! Bij sommige namen heb ik nu ook een gezicht. Ik denk dat we geluk hebben gehad met het weer. Heeft de lunch nog gesmaakt? Wilde eigenlijk meegaan eten, maar kon helaas niet. Tot nu toe alleen maar positieve reacties gehad, daar ben ik blij mee! Volgend jaar dus zeker een herhaling, met ongetwijfeld een andere locatie.
Ook leuk trouwens dat zelfs de moeite wordt genomen om vanuit Belgie naar hier te rijden
Foto's in het reactie topic!
Gr, Jurre
Foto's in het reactie topic!
Gr, Jurre
www.123CarCleaning.nl
1983 BMW E21 315 Bronzitbeige-metallic (SOLD), 1990 BMW E30 316i Edition Diamantschwartz-metallic (SOLD), 1990 BMW E30 316i Edition Diamantschwartz-metallic (SOLD), 1995 BMW E34 525tds Executive II Sorrentblau-metallic (SOLD)
1983 BMW E21 315 Bronzitbeige-metallic (SOLD), 1990 BMW E30 316i Edition Diamantschwartz-metallic (SOLD), 1990 BMW E30 316i Edition Diamantschwartz-metallic (SOLD), 1995 BMW E34 525tds Executive II Sorrentblau-metallic (SOLD)
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Ik sluit dit topic, reacties, foto's en filmpjes aub in dit topic.
Regards/groeten, Jeroen