Ik denk echter dat de meesten zullen houden van een kant en klaar product, dus opgebouwde printplaat met behuizing, met alle nodige sensoren en bedrading. Ik vermoed dat je nu enkel de opgebouwde printplaat aanbiedt ? Ik ben ook wel benieuwd om wat foto's te zien.
Ikzelf ben intussen bezig geweest aan de opvolger met een LCD karakter display. Het is ook nog wat universeler geworden dan de vorige. Er kunnen nu 3 drukken en 3 temperaturen gelijktijdig gemeten worden. Verder heb ik nog 3 aan/uit ingangen die 0V als "uit" en haast eender welke spanning als "aan" aanvaarden. Hierop kan bv. het injector signaal van een L-jetronic of motronic aangesloten worden om de openingstijden van de injectoren te monitoren en zo een soort verbruiks computer op te zetten. Hiervoor moet dan ook een snelheidssignaal aangelegd worden.
Met snelheidssignaal en LCD scherm is een tripmaster natuurlijk ook niet meer ver af.
Ik ben ook eens afgestapt van mijn microcontroller in assembler te programmeren en heb een arduino nano als hart van het project gebruikt. Op die manier is het programmeerbaar/aanpasbaar door "jan met de pet".
Er moet nog een behoorlijk verslagje van gemaakt worden en dan denk ik eraan om het als open source project on-line te zetten. Zelf nog volledig afgewerkte producten gaan maken kruipt me te veel tijd in. Misschien dat er op die manier wel ook wel interesse voor is.
De printplaat heeft exact de afmetingen van een 4x20 LCD module en kan dus makkelijk een sandwish vormen hiermee.
Maar via een stukje (band)kabel kan eender welke LCD module aangesloten worden.