De 316 is vandaag opgehaald.
Alles verliep probleemloos. Loentje had de trailer met de 316 erop klaargezet dus het was aankoppelen en rijden.
Ik moet zeggen dat zo'n 316 al aardig zit te duwen op je bumper
Eenmaal thuis kon ze eraf en netjes in de rechter garage staan. Nu kunnen we de klusjes aanpakken.
Ik was even benieuwd van wanneer ze precies was omdat ik anders zou wachten met de APK totdat ze 30 was geworden. Nu staan er twee data dus het is even afwachten welke ze nemen maar beide duurt me te lang
Op het belgisch gelijkvormigheidsattest staat een datum 7-11-1980. Op de andere papieren staat een indienstnemingsdatum van 8-1-1981. we zien het wel.
Verder heb ik wel een klein beetje bewijs gevonden voor de kilometerstand. Er zit een belgische Carpass ( NAP) bij, hier is bijgehouden vanaf 2000 een kmstand van 73816 en nu 84950.
Wat ik verder even snel heb gezien moet ik nog overleggen met Paulien maar de schnitzerwielen hebben een zodanige ET-waarde dat er spoorverbreders op zitten van een 1,5 tot 2 cm. Ik heb zelf geen goede ervaringen hiermee dus ik moet even kijken wat we hiermee gaan doen.
Meer foto's en ervaringen volgen.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.