F#cked
-
- Upcoming E21 fanatic
Inderdaad, rechtsbijstand kan best veel voor je doen. En anders even in de buurt zoeken naar een Juridisch Loket, die kunnen je ook wel raad geven.
Echt zwaar balen dit
sterkte!
Echt zwaar balen dit

-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
Dat was raar om te lezen
Dit kan echt niet wat die man gedaan heeft. Je moet het er absoluut niet bij laten zitten; ik kan niet geloven dat hier de wet niet is overtreden.
Misschien kan je eerst proberen om er onderling uit te komen. Dat bespaart de man eventuele problemen met de politie waardoor die misschien mee wilt werken (mee dreigen dus) en misschien kan je er meer uithalen voor jezelf (aankoopbedrag eisen) Want als je het via de officiële weg doet, wat krijg je dan uiteindelijk?
Nogmaals een raar verhaal... Succes ermee!

Misschien kan je eerst proberen om er onderling uit te komen. Dat bespaart de man eventuele problemen met de politie waardoor die misschien mee wilt werken (mee dreigen dus) en misschien kan je er meer uithalen voor jezelf (aankoopbedrag eisen) Want als je het via de officiële weg doet, wat krijg je dan uiteindelijk?
Nogmaals een raar verhaal... Succes ermee!
Heb al met hem gepraat, valt geen land mee te bezeilen.
Hij heeft nu 3 keer tegen me gezegd dat hij wel een vrijwaring kan "regelen", terwijl ik de papieren nog heb.
Amehoela.
Dat heb ik dus geweigerd, ik zei dat ik wel naar de politie ging, dat vond hij prima, en dus zodoende afgelopen vrijdag aangifte gedaan bij politie Hilversum.
Nu nog zijn werkelijke adres opzoeken (stond geen nr op z'n caravan) en dan een aangetekende brief naar hem opsturen waarin ik hem aansprakelijk stel voor de geleden schade. Dat advies heb ik inderdaad gekregen van het Juridisch Loket.
Hij heeft nu 3 keer tegen me gezegd dat hij wel een vrijwaring kan "regelen", terwijl ik de papieren nog heb.
Amehoela.
Dat heb ik dus geweigerd, ik zei dat ik wel naar de politie ging, dat vond hij prima, en dus zodoende afgelopen vrijdag aangifte gedaan bij politie Hilversum.
Nu nog zijn werkelijke adres opzoeken (stond geen nr op z'n caravan) en dan een aangetekende brief naar hem opsturen waarin ik hem aansprakelijk stel voor de geleden schade. Dat advies heb ik inderdaad gekregen van het Juridisch Loket.
- uwbuurman
- E21 VIP
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
die is gewoon voor onderdelen naar een bevriende kamper gegaan... Hoef je niet over in te zitten, die zie je nooit weer... Hoop alleen dat je van dat kenteken af kunt. Ik zou even informeren bij de RDW. Wat een ongelofelijke KÖt situatie!!!! Wat een kaffer die gek. Sterkte!
Kun je de auto zelf niet vrijwaren? Jij hebt de papieren en je vraagt gewoon en setje nieuwe platen aan. dan met die nieuwe platen de auto vrijwaren. Beetje omslachtig maar dan ben je wel van de risico's af dat een ander met jouw kenteken rondrijdt en jij de bekeuringen krijgt.
Kun je de auto zelf niet vrijwaren? Jij hebt de papieren en je vraagt gewoon en setje nieuwe platen aan. dan met die nieuwe platen de auto vrijwaren. Beetje omslachtig maar dan ben je wel van de risico's af dat een ander met jouw kenteken rondrijdt en jij de bekeuringen krijgt.
Niet echt.
Vorige week door de agente gebeld die mijn aangifte had afgenomen.
Er was op het bureau discussie geweest of het nu een civiele zaak was of niet. Uiteindelijk hebben ze besloten van niet en gaan ze er dus wat mee doen, dwz bij deze meneer langs en hem aan de tand voelen.
Ik heb afgelopen zaterdag een oud visitekaartje van de persoon in kwestie weten te bemachtigen, maar daar staat alleen z'n achternaam op.
Daar probeer ik dan ook naar te zoeken (in Hilversum), maar ik krijg geen adres, en dat heb ik nodig om hem mijn aangetekende brief te sturen....
Op zijn caravan stond nl. geen nummer en ik ga daar niet nog een keer heen.
Wellicht kan ik bij de KvK nog iets proberen ? Maar als de gemeente geen adresgegevens of achternamen wil.mag doorgeven dan vrees ik dat het bij de KvK niet anders zal zijn....
Als er weer vorderingen zijn dan zal ik het laten weten.
Groeten,
Zavit.
Vorige week door de agente gebeld die mijn aangifte had afgenomen.
Er was op het bureau discussie geweest of het nu een civiele zaak was of niet. Uiteindelijk hebben ze besloten van niet en gaan ze er dus wat mee doen, dwz bij deze meneer langs en hem aan de tand voelen.
Ik heb afgelopen zaterdag een oud visitekaartje van de persoon in kwestie weten te bemachtigen, maar daar staat alleen z'n achternaam op.
Daar probeer ik dan ook naar te zoeken (in Hilversum), maar ik krijg geen adres, en dat heb ik nodig om hem mijn aangetekende brief te sturen....
Op zijn caravan stond nl. geen nummer en ik ga daar niet nog een keer heen.
Wellicht kan ik bij de KvK nog iets proberen ? Maar als de gemeente geen adresgegevens of achternamen wil.mag doorgeven dan vrees ik dat het bij de KvK niet anders zal zijn....
Als er weer vorderingen zijn dan zal ik het laten weten.
Groeten,
Zavit.