Reacties Shark-Nose meeting/28-08
- 323baur
- E21 VIP

Re: Reacties Shark-Nose meeting/28-08
Full agree, ze horen er wat mij betreft helemaal bij.
Sterker: van mij mogen er nog veel meer van die oudere BMWeetjes komen.
De grote e3 sedans en e9 coupes, daar zijn er vast nog veel meer van over..
Ik denk als we dit goed uitbouwen...
Sterker: van mij mogen er nog veel meer van die oudere BMWeetjes komen.
De grote e3 sedans en e9 coupes, daar zijn er vast nog veel meer van over..
Ik denk als we dit goed uitbouwen...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- pattam2009
- E21 VIP

- My E21(s): '81 323i 2.7i Schwarz
Met dank aan de organisatie voor deze geslaagde dag.

Bmw E21 323i 2.7i 1981 Schwarz - Beige
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
Dames & Heren van de organisatie&Crew,
Hartelijk dank voor deze leuke dag! Had mij stiekem al een tijdje verheugd op deze meeting en is zeker niet tegen gevallen!
Zelfs de fikse bui die op een gegeven moment over het gebeuren heen trok, had eigenlijk weinig effect op deze dag.
Ook leuk om weer een paar nieuwe gezichten te leren kennen (zoals Ite, Randy en Gerwin) en diegene die ik nog niet gezien heb komen de volgende keer wel
Alles was prima georganiseerd (ondanks dat het parkeerterrein op een gegeven moment bom-vol was) en zelfs de toer-rit verliep rustig en prima. Mooi om te zien hoe er op een gegeven moment een hele sliert BMW's door het landschap rijdt. Ook leuk trouwens dat we de show mochten stelen op een marktpleintje (ik weet helaas niet meer de naam).
Mijn autootje was blij om ook een keer tussen leeftijd&type-genoten te staan en de carburateur -ondanks niet helemaal 100%- heeft zich prima gedragen. Alleen de middendemper vond het op de terugweg toch wel welletjes geweest en besloot een luide keel op te zetten hahaha
Bedankt!
groeten, Roel
Hartelijk dank voor deze leuke dag! Had mij stiekem al een tijdje verheugd op deze meeting en is zeker niet tegen gevallen!
Zelfs de fikse bui die op een gegeven moment over het gebeuren heen trok, had eigenlijk weinig effect op deze dag.
Ook leuk om weer een paar nieuwe gezichten te leren kennen (zoals Ite, Randy en Gerwin) en diegene die ik nog niet gezien heb komen de volgende keer wel
Alles was prima georganiseerd (ondanks dat het parkeerterrein op een gegeven moment bom-vol was) en zelfs de toer-rit verliep rustig en prima. Mooi om te zien hoe er op een gegeven moment een hele sliert BMW's door het landschap rijdt. Ook leuk trouwens dat we de show mochten stelen op een marktpleintje (ik weet helaas niet meer de naam).
Mijn autootje was blij om ook een keer tussen leeftijd&type-genoten te staan en de carburateur -ondanks niet helemaal 100%- heeft zich prima gedragen. Alleen de middendemper vond het op de terugweg toch wel welletjes geweest en besloot een luide keel op te zetten hahaha
Bedankt!
groeten, Roel
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
Ik sluit mij voledig bij de anderen aan, het was een GEWELDIGE dag, en ENORM bedankt!!!!!

ook een geweldige dag beleeft ,TOP
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Zo, die sharknose meeting paste niet in mijn agenda. Maar ja, ik had ook niet gedacht op 28 augustus 2010 mijn eigen haaieneussie te hebben. Dus toen die er ineens was, en er verzoekjes kwamen om de schone Duitse te komen showen, tja, toen kon ik niet anders en heb de agenda omgegooid. Ik heb alleen de middag meegemaakt, met de rit er aan vast, maar het was erg leuk!
Hulde voor de organisatie!!!
En erg leuk om al die gezichten eens aan die namen te plakken!
(ik hoefde me niet voor te stellen zolang ik in mijn auto zag hahaha!)
Hulde voor de organisatie!!!
En erg leuk om al die gezichten eens aan die namen te plakken!
(ik hoefde me niet voor te stellen zolang ik in mijn auto zag hahaha!)
Mooie dag geweest,
Dank aan de organisatie.
Mijn dochters hadden er na de eerste bui wel genoeg van en wilden graag naar huis. Het middenpad was ondertussen gevuld en dus konden we niet weg. Verschrikkelijk
Al met al is de dag voor mij een bron van inspiratie geweest.
Dank aan de organisatie.
Mijn dochters hadden er na de eerste bui wel genoeg van en wilden graag naar huis. Het middenpad was ondertussen gevuld en dus konden we niet weg. Verschrikkelijk
Al met al is de dag voor mij een bron van inspiratie geweest.
323baur wrote:Zonder echt commentaar, maar deze quote van het 02 forum wilde ik toch graag even met jullie delen![]()
Hallo Karel, dat kan dan wel zijn, maar mag ik even dit aanhalen;
BMW 02 CLUB Nederland
Hèt forum voor liefhebbers van BMW Neue Klasse (1962-1972), BMW 02 (1966-1977) en BMW E21 (1975-1983)
Jammer, maar dit is een grote gemiste kans in mijn ogen.
Maar goed, ze hebben zelf al iets geregeld en het is een groot succes geworden. Ben zaterdag even wezen kijken.
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=10996
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=12178
http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=12177
Gr.Arjan
02 en E21 liefhebber
En heb ook even gekeken en het gaat verder.
FunPlay Berichttitel: Re: Internationaal BMW 02 Treffen 2010 : vooruitblikGeplaatst: 29 augustus, 2010 14:55
Lid BMW 02 Club NL
De beslissing van het wel of niet toelaten van de E21 modellen op Lelystad is genomen door het bestuur. Mocht je vragen hebben, je onvrede willen uiten of positieve ideeën voor de toekomst hebben dan is het zaak je te wenden naar het bestuur.
Ar D Berichttitel: Re: Internationaal BMW 02 Treffen 2010 : vooruitblikGeplaatst: 30 augustus, 2010 00:36
Berichten: 2 Ik begrijp uit deze reactie dat het bestuur deze beslissing heeft genomen zonder de leden te raadplegen, dan vindt ik dit een kwalijke zaak.
Sorry, maar dan is dit niet een club waar ik thuis zal gaan horen, want het bestuur hoort de club te besturen en wat belangrijker is, te vertegenwoordigen.
Gr. Arjan
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
-
NikkieRoxxx
sja... hier woordt het tenminste met een groep gekozen... meer als een soort cooperatie..
Vrouwen en mannen van de organisatie en mede-deelnemers,
Jullie allemaal bedankt voor het bij elkaar krijgen van zoveel moois, op een ook erg fraaie lokatie! Ik lees dat het nog flink heeft geregend, hopelijk heeft dat de stemming en het programma niet teveel in de war gebracht. Helaas moest ik door andere verplichtingen rond het middaguur weg, maar nu teruglezend was ik 'in the spirit' nog bij jullie omdat ik door die regenbui aan het terugvaren... ehh rijden was.
Normaal gezegd ben ik niet zo'n merkenclub man, maar Jeroen een beetje kennende was ik ook wel benieuwd geworden en het was een positieve verrassing. Daarbij ben ik altijd vóór leuke initiatieven en ondersteun dat graag.
Ben benieuwd naar de foto's en andere reakties, ook al is de kans klein dat ik er zelf nog op sta. Op naar het oldtimerfestival en heel misschien het Ardennenoffensief
maar volgens mij is er dan ook een raceweekend op Zandvoort (en kan ik dan niet).
Hulde aan iedereen die een steentje heeft bijgedragen er een mooie bijeenkomst van te maken!
Alex
Jullie allemaal bedankt voor het bij elkaar krijgen van zoveel moois, op een ook erg fraaie lokatie! Ik lees dat het nog flink heeft geregend, hopelijk heeft dat de stemming en het programma niet teveel in de war gebracht. Helaas moest ik door andere verplichtingen rond het middaguur weg, maar nu teruglezend was ik 'in the spirit' nog bij jullie omdat ik door die regenbui aan het terugvaren... ehh rijden was.
Normaal gezegd ben ik niet zo'n merkenclub man, maar Jeroen een beetje kennende was ik ook wel benieuwd geworden en het was een positieve verrassing. Daarbij ben ik altijd vóór leuke initiatieven en ondersteun dat graag.
Ben benieuwd naar de foto's en andere reakties, ook al is de kans klein dat ik er zelf nog op sta. Op naar het oldtimerfestival en heel misschien het Ardennenoffensief
Hulde aan iedereen die een steentje heeft bijgedragen er een mooie bijeenkomst van te maken!
Alex
E21
- Smartie
- E21 VIP

- My E21(s): 320/6 '78 rip
323i '78 wip - Location: Assen
Geweldig genoten. Bedankt.
Hulde voor het stukje door het bos langs de heide.
Top weg FAP
Martin
Ook ik sluit me helemaal aan bij de rest.....in één woord.....fantastisch......... FAP
De organisatie heb ik bij thuiskomst gelijk gemaild!
De 02 meeting ben ik vorig jaar ook geweest. Punt 1 moest je betalen om op het terrein te mogen....en punt 2...dit jaar mag je buiten blijven met je E21. De 02 meeting heeft overigens wel een echte auto-locatie.
De sharknose meeting was echt perfect zo. Prima locatie, leuke toerrit
, dwars door Hattem en die had van mij best langer gemogen, met een koffiepauze ofzo....
Ondanks waarschuwingen werd er hier en daar leuk gedrift.....
Volgend jaar zaker weer vd partij. Hopenlijk met een volledig gerestaureerde e21!
De organisatie heb ik bij thuiskomst gelijk gemaild!
De 02 meeting ben ik vorig jaar ook geweest. Punt 1 moest je betalen om op het terrein te mogen....en punt 2...dit jaar mag je buiten blijven met je E21. De 02 meeting heeft overigens wel een echte auto-locatie.
De sharknose meeting was echt perfect zo. Prima locatie, leuke toerrit
Volgend jaar zaker weer vd partij. Hopenlijk met een volledig gerestaureerde e21!
Jongens,
het was helemaal top! Volgend jaar zeker weer. Wie heeft er nog tips voor buitenlandse meetings? Daar
ik graag heen. Volgend jaar zeker weer van de partij!
Hier maak je vrij voor. Gewoon de hele dag geweest en die was erg snel om
het was helemaal top! Volgend jaar zeker weer. Wie heeft er nog tips voor buitenlandse meetings? Daar
Hier maak je vrij voor. Gewoon de hele dag geweest en die was erg snel om
Ja joh, ooh dat driften mag helemaal niet 
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Misschien even de voorzitter van de Noorse BMW club benaderen (zie 02 forum) en hem wat beeldmateriaal van deze meeting laten zien.
Ze willen graag zoveel mogelijk modellen zien, nou dat is in Wezep wel gelukt. Wedden dat ze volgend jaar komen.
Dit evenement heeft de potentie om 1 van de grotere BMW meetings van Europa te worden in mijn ogen.
(Iets wat de 02 club voor ogen heeft maar of ze dat op deze manier gaan bereiken??)
Ik denk zomaar als je de meeting in juni doet (wat ik al las) je al gauw een 2 keer zo grote parkeerplek nodig gaat hebben. (minstens
)
Ze willen graag zoveel mogelijk modellen zien, nou dat is in Wezep wel gelukt. Wedden dat ze volgend jaar komen.
Dit evenement heeft de potentie om 1 van de grotere BMW meetings van Europa te worden in mijn ogen.
(Iets wat de 02 club voor ogen heeft maar of ze dat op deze manier gaan bereiken??)
Ik denk zomaar als je de meeting in juni doet (wat ik al las) je al gauw een 2 keer zo grote parkeerplek nodig gaat hebben. (minstens
So many cars, so little time