@ Dennis, de auto is klaar, dan kun je nu sparen voor een brilletje
27-JS-27- Kastanje rood metallic omg. Laren
Re: 27-JS-27- Kastanje rood metallic omg. Laren
Welkom Robbert, weinig mensen die na het zien van hun auto bij 'Gespot' reageren.
Last edited by Arnold D on Mon Oct 04, 2010 6:42 pm, edited 1 time in total.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Robbert,
Om foto's te plaatsen, uploaden via bijv www.mijnalbum.nl om ze op internet te zetten, vervolgens linkjes naar de foto's hier plaatsen met de img tags.
Achterlichtrubbers zou ik gewoon vers bij de dealer halen, gebruikt heeft niet zoveel zin denk ik
Om foto's te plaatsen, uploaden via bijv www.mijnalbum.nl om ze op internet te zetten, vervolgens linkjes naar de foto's hier plaatsen met de img tags.
Achterlichtrubbers zou ik gewoon vers bij de dealer halen, gebruikt heeft niet zoveel zin denk ik
Regards/groeten, Jeroen
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
proest@ Dennis, de auto is klaar, dan kun je nu sparen voor een brilletje
Moet jij zeggen, hij heet robbert en niet robert, koekebakker (of is het nou koekenbakker
So many cars, so little time
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
In ieder geval welkom ROBBERT en we zien meerdere foto's graag komen.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
Hoi Robbert!Robbert wrote: Jeroen; ik zag je rijden, supermooie e21 heb je trouwens, en ik stak een duim omhoog, geen middelvingerIk ging op de kruising rechtsaf naar mijn woonplaats (bij me ouders natuurlijk), Exel, kom je ook uit de buurt?
Leuk dat je hierop reageert zeg! je trapte je E21behoorlijk op z'n staart, volgens mij heb je geen 6-cilinder nodig hoor
Kon niet goed zien wat er achter het stuur zat, gelukkig vat je het niet verkeerd op. Ik kom zelf uit Deventer, ik ging vroeger vaak naar de sloop in Exel, bij Eddie. Aardige kerel trouwens.
Je koos ook wel een lekkere sluiproute uit zeg, als het volgend weekend weer goed weer is, ben ik daar weer te vinden
Ben ook wel benieuwd hoe je dit forum met dit topic gevonden hebt, heb je je kenteken gegoogled ofzo?
Hey Dennis, haha ja ik had een beetje haast. Maar af en toe trek ik hem wel iets meer door ja als die goed warm is, ben ook maar 18 he
Haha nee tuurlijk vat ik het niet verkeerd op, van de achterkant heb ik lang haar ja! Ik kom ook vaak bij Eddie, alleen heeft hij bijna niks meer..
En die lekkere sluiproute (Verwoldseweg) is vanaf Laren het richts naar mijn huis, er staat in Laren dat je een 60-zone ingaat maar je mag er 80, het bord 'einde zone 60' is de gemeente denk ik vergeten te plaatsten na Laren, als je de Verwoldseweg opdraait vanaf Exel dan staat het 'einde zone 60' bord er namelijk wel.
Dit forum ken ik al een tijdje, keek er af en toe op, maar had me nog nooit geregisteerd. En ik zag vanmiddag mijn kenteken ineens opduiken, en jullie zagen mij voor een vrouw aan dus dat was voor mij reden genoeg om daar even op te reageren
@ Jeroen: Maar bij welke dealer dan? Bij een BMW-dealer? Want bij andere autozaken kan ik ze niet meer krijgen, en 2ehands heb ik sowieso niet gekeken want ik wil ze gewoon nieuw.
@ Peter V.: Foto's doe ik morgen als je het niet erg vind, ik ben nu nogal druk met school en zal morgen wat foto's bijmaken. In de herfstvakantie ga ik hem eens grondig poetsen en dan zal ik wel opnieuw foto's posten.
Trouwens een (onverwacht) erg goede reisauto, ik heb er 2500 km mee gemaakt naar Frankrijk (in me eentje, mijn vriendin gaat over een maandje pas bezig met d'r rijbewijs
), de heenreis (langs de kust vanaf Calais) heb ik 1250 km gemaakt, verspreid over 2 dagen. Maar de terugreis (door Parijs, zweten!!!) heb ik in één ruk gedaan (ongeveer 1050 km), bmwtje hield zich voortreffelijk, en ik kon het lang volhouden in me beemer! + puntjes dus, maar die zescilinder komt ooit nog wel, en nee Dennis niet vanwege het vermogen maar gewoon vanwege het hebben van een 6-cilinder (denk ik...
)
Fijne avond en tot morgen, later!
Haha nee tuurlijk vat ik het niet verkeerd op, van de achterkant heb ik lang haar ja! Ik kom ook vaak bij Eddie, alleen heeft hij bijna niks meer..
En die lekkere sluiproute (Verwoldseweg) is vanaf Laren het richts naar mijn huis, er staat in Laren dat je een 60-zone ingaat maar je mag er 80, het bord 'einde zone 60' is de gemeente denk ik vergeten te plaatsten na Laren, als je de Verwoldseweg opdraait vanaf Exel dan staat het 'einde zone 60' bord er namelijk wel.
Dit forum ken ik al een tijdje, keek er af en toe op, maar had me nog nooit geregisteerd. En ik zag vanmiddag mijn kenteken ineens opduiken, en jullie zagen mij voor een vrouw aan dus dat was voor mij reden genoeg om daar even op te reageren
@ Jeroen: Maar bij welke dealer dan? Bij een BMW-dealer? Want bij andere autozaken kan ik ze niet meer krijgen, en 2ehands heb ik sowieso niet gekeken want ik wil ze gewoon nieuw.
@ Peter V.: Foto's doe ik morgen als je het niet erg vind, ik ben nu nogal druk met school en zal morgen wat foto's bijmaken. In de herfstvakantie ga ik hem eens grondig poetsen en dan zal ik wel opnieuw foto's posten.
Trouwens een (onverwacht) erg goede reisauto, ik heb er 2500 km mee gemaakt naar Frankrijk (in me eentje, mijn vriendin gaat over een maandje pas bezig met d'r rijbewijs
Fijne avond en tot morgen, later!
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Leuk dat je tevreden bent met je E21.
Inderdaad de BMW-dealer heeft nog heel veel voor de E21. Kijk anders maar eens op deze site want daar staat het complete onderdelenboek met de originele nummers en prijzen. Dit programma gebruikt de BMW dealer ook.
http://www.bmwfans.info
Inderdaad de BMW-dealer heeft nog heel veel voor de E21. Kijk anders maar eens op deze site want daar staat het complete onderdelenboek met de originele nummers en prijzen. Dit programma gebruikt de BMW dealer ook.
http://www.bmwfans.info
Gr Peter V.