Want deze keer staat die groene van mij er ook eindelijk weer eens bijThegs wrote:Het wordt nog beter!!!r@n-d wrote:Als het net zo'n succes wordt als vorig jaar (wat ik wel veracht hoor) dan wordt het een super event!!
Verheug me er erg op!
Want deze keer staat die groene van mij er ook eindelijk weer eens bijThegs wrote:Het wordt nog beter!!!r@n-d wrote:Als het net zo'n succes wordt als vorig jaar (wat ik wel veracht hoor) dan wordt het een super event!!

uwbuurman wrote:denk dat ik dat wel ga halen, maar dan alleen met de e91, de e21 is dan nog helemaal in onderdelen. Denk zelfs bij de SM 2012 ook nog wel...

brrr. ben jij familie van die Peter van der Hurk ofzo?? Je wilt niet half weten hoe dicht bij jij (en ik dus) was...323baur wrote:Jij gaat gewoon weer een koopje scoren! (of even een tussentijds scharreltje)

maar heb me vergistJeroen wrote:Een verkeersregelaar met een sharknose bieden we uiteraard gratis toegang! Maar alle gekheid op een stokje, indien nodig zouden we graag weer van je diensten gebruik maken.