Knipperlicht probleem
- 323baur
- E21 VIP

Re: Knipperlicht probleem
Yup. even de knipperlicht handel wisselen. Ik heb dat ook eens gehad met een oudere 7 (electrisch nauw verwant).
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Die schakelaar is denk ik niet te fixen, beter gewoon vervangen. Maar hem open maken is altijd leuk 
Toevallig viel bij de 320i een paar weken geleden de ruitenwisserschakelaar uit elkaar. Ik wou weg rijden van huis en het regende flink. Kwam gewoon door slijtage.
Ik had geen tijd voor een swap. Dus daar sta je dan met een werkende auto, en moet je iemand bellen om je op te halen... omdat je ruitenwissers het niet doen
Ik zou later die avond bezoek krijgen van een goede vriend. Belt die dat die wat later komt, omdat die de trein moest nemen... doordat zijn ruitenwissers het niet deden
Hij was wel tot het station gereden en was zelf ook niet zo te spreken over die actie 
Toevallig viel bij de 320i een paar weken geleden de ruitenwisserschakelaar uit elkaar. Ik wou weg rijden van huis en het regende flink. Kwam gewoon door slijtage.
Ik had geen tijd voor een swap. Dus daar sta je dan met een werkende auto, en moet je iemand bellen om je op te halen... omdat je ruitenwissers het niet doen
Ik zou later die avond bezoek krijgen van een goede vriend. Belt die dat die wat later komt, omdat die de trein moest nemen... doordat zijn ruitenwissers het niet deden
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Ik heb nog schakelaars zat hoor dus mocht je wat zoeken 
So many cars, so little time
Danny043 wrote:Die schakelaar is denk ik niet te fixen, beter gewoon vervangen. Maar hem open maken is altijd leuk
Ik zou later die avond bezoek krijgen van een goede vriend. Belt die dat die wat later komt, omdat die de trein moest nemen... doordat zijn ruitenwissers het niet dedenHij was wel tot het station gereden en was zelf ook niet zo te spreken over die actie