Deze wagen zag er uitstekend uit. Roestvrij op alle gebruikelijke plekken, en ook de proefrit was prima: geen opvallende geluiden, noch lekkages na afloop. Ik heb dinsdag besloten om de wagen te kopen en een e-mail gestuurd naar de verkoper.Jeroen wrote:Succes morgen, laten we hopen dat 't idd wat is. Maar zoals ik al zei...
"...zoals altijd zul je je waarschijnlijk eerst door een stuk of 10 slopers moeten worstelen voordat je een redelijk exemplaar treft..."
Welnu, hier komt de gebruikelijke pech om de hoek zetten. Ik had sinds dinsdag niks vernomen, dus heb ik vandaag de verkoper gebeld. Die meldde dat hij me wel een e-mail terug had gestuurd. Bij het uitblijven van een reactie mijnerzijds heeft hij de wagen aan een ander verkocht. Een blik in de spamfolder van GMail bleek dat hij me inderdaad een antwoord had gestuurd. Het resultaat: de zoektocht duurt alsnog voort.
Die wagen was te goedkoop (1500 euro). Ik gebruik de prijs als kwaliteitsfilter om slechte exemplaren te vermijden, en deze wagen had o.a. roest aan de buitenkant van de wielkasten, dus vast nog meer op andere onzichtbare plekken. Dat is niet wat ik zoek. Ik wil je wel bedanken voor het zoeken en doorgeven van de suggestie.pietje1983 wrote:Deze iets? http://link.marktplaats.nl/573719724