Ach, die zullen de SM wel als een bedreiging zien en dat lokt dan een 'tegen'-reactie uit. Dat zal altijd zo blijven. Bovendien vond ik dat tijdens SMI wel meevallen; het waren vnl. een selecte groep E24 waar die uitspraak wel van toepassing op was.Jeroen wrote:Tsja wat moet ik zeggen, wel een beetje dubbel eerlijk gezegd. Een grote gemene deler of saamhorigheidsgevoel heb ik niet echt heel duidelijk geproefd. Voorts vond ik het wel grappig dat één van de officiële BMW clubs (niet zijnde de Coupé Club overigens) had aangegeven dat het niveau op de Sharknose Meeting niet zo bijzonder zou zijn en dat er nogal wat sjonnie-bakken te zien waren.
FNBC Lelystad 19 mei
Re: FNBC Lelystad 19 mei
Carpe Diem, Raymond

Moooie foto. Mooie shark tussen de verbaasd kijkende goudvissen.
Hebben jullie die oldies gelijk op komend weekend geattendeerd ?
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
So many cars, so little time
Leuk verslag. De interviewer laat alleen bezitters van klassiekers aan het woord 
Wel vervelend dat die de hele tijd vraagt "Durft u er nog wel mee te rijden?" Bovendien, je ziet toch dat die dingen niet op trailers staan

Wel vervelend dat die de hele tijd vraagt "Durft u er nog wel mee te rijden?" Bovendien, je ziet toch dat die dingen niet op trailers staan