Eens ff niet zeuren

Voor alles niet E21 gerelateerd
woutervd
Upcoming E21 fanatic

Re: Eens ff niet zeuren

Post by woutervd »

Tsja Wondermike, het is een democratisch land en de meeste stemmen zijn vóór zeuren. Bovendien heeft Jeroen in deze mini-democratie de touwtjes in handen :S en is hij koning zeuren. Ik ben zelf overigens net overgestapt naar een andere bank. Het is een beetje werk, maar alles wordt wel een jaar lang automatisch doorgestuurd, dus dat valt dan wel weer mee. Ik zat bij een van de grootste banken van Nederland en ik was een beetje klaar met iedere keer die berichten dat mijn rente weer eens daalde. Nu zit ik bij een andere, kleinere bank en betaal ik een jaar lang noppes voor mijn betaalrekening en krijg ik daar ook nog eens een (minimale) rente op. Bovendien vind ik het een slechte ontwikkeling dat een paar grote banken zowat de gehele Nederlandse markt beheersen. Zo koop ik ook pepsi en wilkinson omdat coca-cola en gilette al groot genoeg zijn. Raar, maar dat zit nu eenmaal in me. Om dezelfde reden ben ik op dit moment ook niet zo'n audi fan meer. Volgens mij sluit mijn punt van de banken eindelijk wel weer aan bij het topic van Wondermike, aangezien ik een positieve overstap constateer van mezelf en dus niet zeur!

323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

haha, leuke posting. Je banken mening deel ik. Ik ben sinds kort bij de Friesland bank...net toen ik was overgestapt werd het rabo

Het is alleen dat Pepsi echt niet te zuipen is en ik hele andere legitieme redenen heb dat ik geen audi fan ben.
De aandrijfassen zitten aan de verkeerde wielen en ik wil graag mijn motor tegen het schutbord aan geplakt hebben.
Verder geen wensen hoor :) :bag
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

lol nou ben ik weer koning zeuren! Doorgaans ben ik angstaanjagend positief ingesteld maar ik kan me weleens ergeren. Waaraan is genoegzaam bekend... dat gaat ook vast nooit meer over :loll
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply