als ie in de uitlaat ploft en hij slaat niet aan kan het ook zijn,
dat je de bougie kabels verwisseld hebt
Compressie getest Conclusie?
Re: Compressie getest Conclusie?
als je toch flink gaat sleutelen ( ander blok oid )
zou mijn eerste keuze zijn om toch eerst de kop te liften.
ik had te maken met dezelfde soort ellende, alleen dan met een 320/6. alleen geen spijt gehad om de kop te liften voor blok wissel.
was er wel aan toe alleen zou ik het zonde hebben gevonden als het eigenlijk niet nodig was geweest.
en over die ploffen en niet aanslaan. krijg je nog wel een vonk? aangezien je bougie was overleden oid? misschien heeft de bobine het begeven. die kan er niet zo goed tegen als hij zijn vonk niet kwijt kan.
zou mijn eerste keuze zijn om toch eerst de kop te liften.
ik had te maken met dezelfde soort ellende, alleen dan met een 320/6. alleen geen spijt gehad om de kop te liften voor blok wissel.
was er wel aan toe alleen zou ik het zonde hebben gevonden als het eigenlijk niet nodig was geweest.
en over die ploffen en niet aanslaan. krijg je nog wel een vonk? aangezien je bougie was overleden oid? misschien heeft de bobine het begeven. die kan er niet zo goed tegen als hij zijn vonk niet kwijt kan.
if u can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem
- marcel krol
- E21 Fanatic
- Posts: 205
- Joined: Sun May 07, 2006 2:28 pm
Re: Compressie getest Conclusie?
Hoi,
Denk dat je spijt gaat krijgen als je 2.0 monteerd, wanneer zou je die 11PK willen gebruiken?? dE 1.8 Daarintegen loopt veel rustiger en soepeler dan een 2.0. Een 2.0 is nogal rumoerig in vergelijking met de 1.6 en de 1.8
Ik zou dan nog eerder overwegen om een ombouw naar 1.8i te gaan doen. In elk geval geen hele dure revisie, want voor een paar honderd heb je een blokje die weinig gelopen heeft.
Groeten
Marcel
Denk dat je spijt gaat krijgen als je 2.0 monteerd, wanneer zou je die 11PK willen gebruiken?? dE 1.8 Daarintegen loopt veel rustiger en soepeler dan een 2.0. Een 2.0 is nogal rumoerig in vergelijking met de 1.6 en de 1.8
Ik zou dan nog eerder overwegen om een ombouw naar 1.8i te gaan doen. In elk geval geen hele dure revisie, want voor een paar honderd heb je een blokje die weinig gelopen heeft.
Groeten
Marcel
320I siennabraun 1976
320/6 Saphirblau 1981
316 Fjord 1976 (sold)
732i saharabeige 1984 (under construction + nacht-blau met.)
320/6 Saphirblau 1981
316 Fjord 1976 (sold)
732i saharabeige 1984 (under construction + nacht-blau met.)