Wissel naar fl is gedaan, zoals altijd, na de zomer produktiestop dus uitgeleverd vanaf sept 87. De M10 bleef nog even leverbaar, de M40B18 werd volgens mij direct geïntroduceerd in de 318i, maar de M10B18 is nog tot in 1988 geleverd als 316i waarna de M40B16 het stokje over nam.
Ok duidelijk al denk ik dat je sept '87 bedoeld .. voor mijn geval is het belangrijk dat de setup van waterdarmen en kabelboom setup 1 op 1 is met mijn huidig blok .. ik dacht dat dit voor de 6 pitters meteen vanaf de NFL periode goed was want ik heb al motorruimtes gezien van een NFL 10/87 en dat was ok. Ik heb het perfekte voorbeeld hier staan het moet dezelfde setup zijn als onze cabrio
Deze kan wel eens interessant zijn! Even los van de vreselijke achterlichten zit dit ding er verder netjes uit.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik had natuurlijk maar voor de helft gelezen.
Deze viel mij op vanwege het bouwjaar (automatische selectie op Ebay).
Ik zou maar eens gaan kijken in Frankrijk.
In D en NL is de vijver leeg, of de prijs ambitieus te hoog.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Robbert wrote:Dat dacht ik ook, begin '88 (volgens mij april 88), 325i, leuke opties en met een paar verbeterpunten!
Is een hele leuke alleen ben ik wat op zijn Jeroens .. ik heb niet echt haast en het moet echt wel een 2 deurs zijn met opendak en liefst nog een kofferspoilertje en geen rood ..
Het is zo zonde dat je een NFL wilt hebben. Deze is toch echt wel een mooie. Misschien het bedrijf niet geheel goed bekend maar een E30 325i M-tech 1 uit 1986.....