Ben vandaag naar Dusseldorp in Zwolle geweest en een bestelling gedaan om de auto lekker betrouwbaar te maken voor zover die dat nog niet was.
Dus nieuwe koelslangen, in/uitlaatpakkingen, v-snaren en diverse rubbertjes zijn onderweg. De wielen heb ik naar de bandenboer gebracht, die mag de banden eraf halen en afvoeren, dan ga ik de velgen opknappen en mag er nieuw rubber om. Vanmiddag ben ik weer verder gegaan met de motorruimte ontdoen van zot, stof en zand, nieuwe benzineslangen, op een aantal plaatsen nieuw isolatieband om kabelbomen gedraaid en met de staalborstel een aantal beugels bewerkt, dat ziet er dan alweer een stuk beter uit. Gisteren heb ik de stuurbekrachtigingspomp erop gezet maar moest wel een klein beetje bijvijlen want het paste niet perfect en een andere poelie voor een extra snaar maar heb nu nog een "baan" over op de poelie, die zal wel voor een airco zijn.
En als de onderdelen binnen zijn kan ik weer beginnen met het in elkaar zetten, is voor mij toch allemaal een beetje spannend want ik heb nog nooit een auto zover uit elkaar gehaald.
Dus ik wacht nog even met mezelf schouderklopjes te geven.