Het motor-technische gedeelte kende wat vertraging door het vaststellen van een probleem aan de cilinderkop...
Niet de koppakking wat we eerst dachten... Maar een gaatje in de cilinderkop blijkt de oorzaak te zijn. Wel iemand gevonden dit dit kon lassen en als het goed is zou dit a.s. vrijdag klaar moeten zijn (hopelijk).
Dankzij een bezoekje aan Ite ben ik in het bezit gekomen van de grille met enkele koplampen alsook een uitlaat.
De grille heb ik een nieuw lakje gegeven en ziet eruit als 'nieuw'. (althans voor mij want het was mijn eerste poging met de spuitbus)
Ook ben ik bezig om me lid te maken van een oldtimerclub en dit o.w.v. het voordeel van een bepaalde verzekeraar (Marsch) voor de oldtimer verzekering hier in Belgenland.
Verder ga ik de wagen ook terug opnieuw wat hoger zetten zodat ik geen problemen krijg met de keuring van de wagen. En eerstvolgende karweitje is het nazien van de remmen.
Ik hoop de wagen op tijd de weg op te krijgen zodat ik een bezoek kan brengen op de SM '13...
Carrosserie/roest zal voor een latere fase zijn