Ik ben een paar weken op men gemak aan de motor begonnen en heb ik het diff afgedicht.
Volgende onderdelen heb ik nieuw:
lagerschalen, drijfstangbouten, alle pakkingen, stroomverdeler, waterpomp, oliepomp, injectoren en hun afdichtrubbers,...
Verder nog wat onderdelen gereinigd en gelakt met hitte bestendige lak.

Krukas opmeten, nog een mooie standaard maat.

Lagerschalen vervangen

Zuigers monteren

Voorste kap met 2 dichtingen monteren met zelfgemaakte TOOL(slides van een eindwerkje van 15j gelden, waar dat al niet goed voor is).

Motorstaander gemaakt van een pallet.

Vliegwiel gemonteerd.

Met men vrouwtje de krukasbout op 430Nm gezet.
Die moest op de baar gaan staan op 0.8m van het midden van de bout(van een vrouw mag je nooit zeggen wat ze weegt, dat is onbeleefd >:D). Ik stond op de motorsteun om alles een beetje in evenwicht te houden. ;D
Zo, dat heeft me weer een dure momentsleutel bespaard.
