Breeman ///M event 21 & 22 juni '14
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Re: Breeman ///M event 21 & 22 juni '14
Vorig jaar wilde ik niet m'n eigen Baur daar neerzetten al werd dat wel gevraagd. Toen kon ik nog alternatieven aandragen, voor een beetje originele vierdeurs 320iS-en werd dat al lastiger haha! Ondanks dat het geen echte M3 is veel leuke reacties op gekregen, en Breeman vond dattie erbij moest omdat het toch eigenlijk de eerste vierdeurs M3 was. Dat vind ik een mooie visie 

Regards/groeten, Jeroen
- Peter V.
- E21 VIP
- My E21(s): '82 320/6
Was absoluut een mooie verzameling. Inderdaad jammer dat we elkaar gemist hebben. Raymond heb ik nog wel gesproken maar we moesten een keuze maken omdat Femke ook nog een dressuurwedstrijd had.
Het gedrag van sommige bezoekers was me ook al duidelijk. Zelfs in de parkeergarage van Breeman.

Leuk was wel dat de persoon geparkeerd naast mij aangaf dat mijn oude auto stond te lekken omdat er een spoor onder liep. Helaas was het de nagenoeg nieuwe BMW van die persoon zelf die lekte.

Het gedrag van sommige bezoekers was me ook al duidelijk. Zelfs in de parkeergarage van Breeman.

Leuk was wel dat de persoon geparkeerd naast mij aangaf dat mijn oude auto stond te lekken omdat er een spoor onder liep. Helaas was het de nagenoeg nieuwe BMW van die persoon zelf die lekte.

Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
- 323baur
- E21 VIP
Was erg gezellig, maar voor mij redelijk kort.
Ik had namelijk best wel een beetje boel koppijn.
Ik wist overigens niet dat mijn 633 ook in het rijtje stond, zo maar even bellen voor een retourdatum.
Ik had namelijk best wel een beetje boel koppijn.
Ik wist overigens niet dat mijn 633 ook in het rijtje stond, zo maar even bellen voor een retourdatum.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Jeroen
- Site Admin
Leuke plaatjes, en mooi verhaal van die lekkage, dan pis je toch ook in je broek van 't lachen? Mannetje dat denkt ach daar staat weer zo'n oud hok te lekken... sukkel!
Regards/groeten, Jeroen
- Peter V.
- E21 VIP
- My E21(s): '82 320/6
Dat zei ik ook tegen hem. Hij schaamde zich ook vanwege de opmerking. Jammer dat de volgende opmerking was dat het een leaseauto was dus lekker belangrijk........Jeroen wrote:Leuke plaatjes, en mooi verhaal van die lekkage, dan pis je toch ook in je broek van 't lachen? Mannetje dat denkt ach daar staat weer zo'n oud hok te lekken... sukkel!
Gr Peter V.
Zoals we gewend zijn van Breeman, heeft Gertjan weer een prachtig feestje van het M event gemaakt. Oorspronkelijk was het plan om zondag met Annie en de kids te gaan kijken, maar omdat mijn vader ook erg benieuwd was heb ik de uitnodiging voor zaterdagavond ook maar benut, dus in totaal ben ik twee keer geweest om te kijken hoe Breeman de E28S en de E34S hadden neergezet.
Zaterdagavond vond ik de drukte meevallen; ik had eigenlijk wat meer verwacht, maar dat maakte het ook overzichtelijk en gemoedelijk, maar met die clubmensen kom je niet echt in contact, dus het was in dat opzicht prettig om mijn vader en Robert mee te hebben. Zondag was in dat opzicht veel leuker; heel veel opkomst en veel meer bekenden zoals Peter, Rob en Jitske, Tiago en Noortje, Jeroen en Tamara, Steve e.v.a ...
Zondag was eigenlijk de bedoeling om de jongens te laten zien hoe onze auto's erbij stonden, maar dat hadden ze na vijf minuten bekeken, want ze vonden de i3 en de i8 helemaal het einde. Vooral de deuren van de i3 viel erg in de smaak
....... ik heb nog wat opvoedwerk te doen.
Desalniettemin, erg mooi en erg gezellig en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Voor wat fotootjes van mijn kant:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 811565549f
Zaterdagavond vond ik de drukte meevallen; ik had eigenlijk wat meer verwacht, maar dat maakte het ook overzichtelijk en gemoedelijk, maar met die clubmensen kom je niet echt in contact, dus het was in dat opzicht prettig om mijn vader en Robert mee te hebben. Zondag was in dat opzicht veel leuker; heel veel opkomst en veel meer bekenden zoals Peter, Rob en Jitske, Tiago en Noortje, Jeroen en Tamara, Steve e.v.a ...
Zondag was eigenlijk de bedoeling om de jongens te laten zien hoe onze auto's erbij stonden, maar dat hadden ze na vijf minuten bekeken, want ze vonden de i3 en de i8 helemaal het einde. Vooral de deuren van de i3 viel erg in de smaak

Desalniettemin, erg mooi en erg gezellig en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Voor wat fotootjes van mijn kant:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 811565549f
Carpe Diem, Raymond
- gerrit323
- E21 VIP
- My E21(s): '82 e21 323i hartge
Mooie verzameling zo te zien 

1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseesse
2020 caterham 310R
2021 ford custom sportvan
https://pksolutions.be/
- pattam2009
- E21 VIP
- My E21(s): '81 323i 2.7i Schwarz
Net als vorig jaar weer een uniek mooie verzameling in een prachtig bedrijf bijeen.
Onder het genot van een heerlijk bakje koffie elk M model kunnen bewonderen, stonden weer een paar toppers tussen.
Firma Breeman, bedankt
Onder het genot van een heerlijk bakje koffie elk M model kunnen bewonderen, stonden weer een paar toppers tussen.
Firma Breeman, bedankt

Bmw E21 323i 2.7i 1981 Schwarz - Beige
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
- Jeroen
- Site Admin
Wilde ook voor andere fora alvast even een paar E30 plaatjes on line hebben. De rest hou ik nog even gereserveerd voor BMW Car.

d'r waren zat E30's in elk geval!

d'r waren zat E30's in elk geval!

Regards/groeten, Jeroen
Dat ziet er uit als een hele leuke verzameling! Had graag een kijkje genomen als het wat dichter bij de deur was geweest.
Groeten Rick
Groeten Rick
- Jeroen
- Site Admin
Herinneren we ons nog het fraaie Breeman Classic Event? Hoewel men oorspronkelijk niet voornemens was op korte termijn weer zoiets te gaan organiseren, deed zich nu wel erg passende mogelijkheid voor. Breeman is onlangs verkozen tot BMW dealer van het jaar, en binnenkort zullen de nieuwe M3 en M4 officieel geïntroduceerd worden. Genoeg reden om toch weer iets vergelijkbaars te gaan doen, namelijk zorgen dat alle ///M modellen ooit bij elkaar staan! We hadden al wat previews gedaan maar bij deze mijn complete set foto's...

Regards/groeten, Jeroen