Op E21 vlak weinig te melden, behalve dat het wagentje niet echt aandacht krijgt op het moment. Wel wil ik hem binnenkort naar de lasser brengen voor een nieuw stukje blik in het kofferbak. De roestduivel werkt helaas ook bij stilstand door
De 02 vraagt/krijgt de nodige aandacht; ik dacht er in de vakantie veel aan te kunnen doen, maar met 30+ graden is het sleutelen ook niet echt een lolletje te noemen. Sowieso zijn het geen temperaturen waar ik mij prettig bij voel.
De E46 heeft weer APK zonder opmerkingen en... en... toen... #slik ... na 7jaar en 150.000km verder, heb ik afscheid van mijn Oriental Blue Metallic coupé genomen en heb ik hem in kunnen ruilen op iets anders. Daar over later meer.
Voor wie interesse heeft in "mijn" coupé, hij staat bij de garage te koop waar hij vanaf 2004 a 2005 altijd in onderhoud is geweest:
advertentie
Ik heb er geen belang of voordeel bij als de auto verkocht wordt; ik zou het alleen fijn vinden als hij bij een liefhebber terecht komt, die er net zoveel plezier aan gaat beleven als ik de afgelopen 7jaar gehad heb. Vorig jaar tijdens de vakantie nog mooie ritjes door de Eiffel / Luxemburg gemaakt met de auto.
Als je hem zou willen kopen, krijg je van mij nog kopieën van de rekeningen van de afgelopen 7 jaar; dan krijg je ook een indicatie wat er al allemaal vervangen is. Ik heb hem compleet weer ingeleverd; gereedschap compleet, navi cd's, map met boekjes, alle sleutels, BMW EHBO set onder de passagiersstoel, BMW gevarendriehoek etc.
groeten, Roel