Tijd voor een update. Zeker niet stilgezeten.
Verder gegaan met rechter voorzijde. Voor de oplettende lezer. Linker zijpaneel nog vast lassen.
Verder met kaal maken. Wat kom ik tegen. Genoeg ellende. Op de volgende foto goed te zien hoe erg slecht deze kant is (was

).
Veel niet originele Ab Fabrik gaten in het plaatwerk. Nieuwe motorsteun op voorraad. Gek op voorraad. Had ik dat niet al eens geschreven, met name op NOS.
Ergens beginnen. Dit zijkantje dan maar. Laten zitten geen optie.
Nieuw stukje gemaakt en erin gezet. En in de 1K primer gezet. Stel je voor dat het gaat roesten voordat zijn nieuwe jasje erop zit.
Onderkant dan ook maar gelijk doen.
En weer netjes. Dat andere niet originele gaatje pak ik laten aan. Moment van binnen- buitendorpel en A-style.
Voor nu blij.
Tussendoor dan toch maar het zijpaneel erop gaan zetten. Mijn neefje supper assistentie verleent.
Voorbereiden met de kit aanbrengen. Aanbrengen en verder niet aankomen, zeker niet aan vingers en handen.
Dan gaat het eindelijk beginnen. Aanzet door mijn neef. 4 dikke proplassen, de rest zelf gedaan.
Tijd voor reclame. Alles op het van lassen en werkplaatsapparatuur.
WSN te Amersfoort. Theo Malestein.
https://www.werkplaatsservice.nl/
lekker op weg.
He daar staat die gele kanarie weer. Update daarvoor. Nieuw dak erop. Erg mooi. Maar lekt bij regen.............
Iets met afstellen van ramen versus deurrubbers.
en de boel netjes nabewerken. Daar gaat de meeste tijd in zitten.
Netjes gaatjes voorgeboord ter voorbereiding voor vastlassen kofferbakbodem.
Ik zeg prima.
Buitenpaneel vastgezet op wielbakrand. Was even passen en meten maar het zit erin. En vast ook.
Ook kofferbak gedeelte op orde. Wat een verschil zeg. Compleet plaatwerk, geen roest. Om blij en gelukkig van te worden.
En klaar dan maar. 1 kant van de auto.
Hier een heel gelukkig mens op dit punt. Paar vreugde piljes op genomen.