Ik heb eerst de de vierkantjes in de bovenkant van de balken geslepen, daarna precies in het midden een gat geboord in de onderkant van de balkjes zodat de bouten daar door kunnen.

Nu hadden ze nog 1mm tot 2mm speling, zodat we eerst alles nog een keer na konden meten en ze dan definief op de juiste plek vast te lassen.

Helaas konden we er aan de voorkant niet meer bij.... dus hebben we het blok maar ff ondersteund en de chassisbalk per kant gedemonteerd. Toen blokjes er in geslepen en vast gezet, en de balken weer op de juiste plek vast gelast.... wel weer extra werk maar het leek mij de snelste oplossing!

Nu zitten de subframe's van de orginele e92 m3 assen helemaal op juiste plek en hopelijk helemaal recht, maar dat ga ik eerst nog laten na meten door een gespecificeerd bij mij in de buurt, voordat de hele bodem en schutbord dicht gemaakt word.
Nu kan de e21 inprincipe los gemaakt worden van het frame, alleen moet ik de hoogte van de bovenkant van de achter veren (veerschotels) en de schokbrekers bepalen. Alleen heb ik die maten niet kunnen meten... en ik kan het ook nog nergens vinden. Het is ook lastig bepalen, want ook al zou ik de juiste maten hebben dan weet ik nog niet of hij even zwaar word als een e92 m3 ( ik denk zelf dat de e21 iets lichter word)
Dus ik ga nu ff googlen en plaatjes kijken en hopen dat ik wat bruikbare informatie kan vinden. Zo niet dan maak ik tijdelijk een in hoogte verstelbare veerschotel, en vul ik de e21 met zakken zand ( goed verdeeld) tot het gewicht wat ik denk dat hij gaat wegen...
Als iemand nog een betere manier heeft, denk maar mee!!! Laat maar weten... ik sta overal voor open!