Page 11 of 62
Posted: Sun Aug 30, 2009 7:53 pm
by 323baur
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het gewicht van de auto als deze klaar is. Dat zou zomaar een paar kilootjes meer dan origineel kunnen zijn..

Posted: Sun Aug 30, 2009 8:06 pm
by Arnold D
Misschien Ite, maar ik heb wel heel veel minder kit gebruikt

.
Bij het srtippen, kwam er wel een hele emmer vol onder vandaan.

Posted: Sun Aug 30, 2009 8:29 pm
by 323baur
Af fabriek werden onze geliefde e21's niet zo heel best in de antidreun en ander lagen lak voorzien. Als ik zie hoe jij bezig bent, daar gaan wel een paar kilootjes exra in hoor.
Posted: Sun Aug 30, 2009 8:44 pm
by Arnold D
PK's genoeg

Posted: Sun Sep 20, 2009 11:04 am
by Arnold D
Zo, weer een update.
De kofferbak, cabine, motorruimte en de onderkant zijn gespoten.
De kabelboom en het stuurhuis zijn gemonteerd.
De motorruimte wordt ook weer gevuld en de isolatie tegen het brandschot is geplaatst.
De voorpoten zijn gedemonteerd en worden gepoedercoat.
volgende week gaan de 3 benzinetanken daar ook naartoe.
Posted: Sun Sep 20, 2009 11:12 am
by Wondermike
He Arnold, dat is het leukste werk toch?
Lekker weer gaan opbouwen met allemaal schone spullen.
Super hoor!
Posted: Sun Sep 20, 2009 11:22 am
by Arnold D
Dat is het leukste, mike. Ik kan ook weer niet teveel monteren i.v.m. het spuiten en de antiroest behandeling. En er zijn een aantal delen wat besteld moet worden.
De verlichting wilde ik ook gaan monteren, maar de ringen moet ik deze week nog gaan spuiten. Deze ringen krijgen de kleur van de auto, weer eens wat anders. Het zal dan wel niet orgineel zijn, maar het is mijn auto en ze zijn ook zo weer vervangen

Posted: Sun Sep 20, 2009 11:48 am
by 323baur
Arnold,
Geweldig leuk om te volgen - en volop respect hoor. Dit gaat helemaal goed komen.
De verlichting wilde ik ook gaan monteren, maar de ringen moet ik deze week nog gaan spuiten. Deze ringen krijgen de kleur van de auto, weer eens wat anders. Het zal dan wel niet orgineel zijn, maar het is mijn auto
Geweldig standpunt - je doet het tenslotte niet voor anderen maar voor je zelf he!
Keep u the work.
Posted: Sun Sep 20, 2009 12:21 pm
by ac/dennis
betrap me er elke keer weer op dat er kwijldruppels op mn toetsenbord druppen als ik weer een nieuw verslag van je bekijk Arnold.
het ziet er allemaal zo mooi uit!
Posted: Sun Sep 20, 2009 12:24 pm
by 323baur
ac/dennis wrote:betrap me er elke keer weer op dat er kwijldruppels op mn toetsenbord druppen als ik weer een nieuw verslag van je bekijk Arnold.
het ziet er allemaal zo mooi uit!
+ ontelbaar duizend enzo..
En dat gewoon onder carpoort. Ik ben echt razend benieuwd naar het eindresultaat.
Posted: Sun Sep 20, 2009 12:33 pm
by Peter V.
Hoi Arnold,
Zoals iedereen hiervoor al heeft beschreven daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Gr Peter V
Posted: Sun Sep 20, 2009 1:38 pm
by ac/dennis
323baur wrote:
En dat gewoon onder carpoort.
Inderdaad, dat maakt het allemaal eigenlijk nog leuker.
Posted: Sun Sep 20, 2009 5:45 pm
by Jeroen
same here, zo hoor je een tijdje niks en voila... Arnold heeft niet stilgezeten... fraai werk!
Posted: Sun Sep 20, 2009 7:30 pm
by Wondermike
Je moet het ook nog zo zien dat voor elk onderdeel wat je in de auto schroeft er een stukje ruimte vrij komt op je zolder
Elk voordeel heb ze voordeel zal ik maar zeggen

Posted: Sun Sep 20, 2009 7:41 pm
by Peter V.
Hoi,
@Arnold, Ik heb ondertussen al aardig wat restauraties bekeken op internet en heel veel verschillende methodes gezien.
Wat betreft het monteren: monteer jij alles rechtstreeks op de nieuwe lak of doe jij daar een soort beschermwax tussen om roestvorming ertussen te voorkomen?
Verder moet ik nogmaals mijn complimenten maken en ik vind dat als je klaar bent dat we een grote onthulling moeten hebben op het Forum ( testrit voor iedereen bijvoorbeeld

).
Gr Peter V