't wordt denk ik tijd voor een club huis met een paar bruggen.
323i 1980 Baur Oorspronkelijk een Italiaan.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Van de week niet veel gedaan helaas. Was druk met het test rijden van mijn Seat Leon (boss car).
Plakt op de weg zeg.
Maar nog wel iets gedaan hoor, klauwen zijn uiterlijk klaar.

FF geen geld voor revisieset en nieuwe blokken......
Wil voor Ferodo blokken gaan en die kosten al bijna 100 euro.
Plakt op de weg zeg.
Maar nog wel iets gedaan hoor, klauwen zijn uiterlijk klaar.

FF geen geld voor revisieset en nieuwe blokken......
Wil voor Ferodo blokken gaan en die kosten al bijna 100 euro.
So many cars, so little time
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29996
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Mooi werk!
Ferodo is voor straatgebruik een prima keuze.
DS2500 vind ik heerlijk en die houden het op het circuit ook prima uit, moet je wel iets warm remmen voordat ze echt lekker vertragen. Deze zitten bij mij onder de 320iS.
DS Performance is het normale vervangingsblok van Ferodo en doet het iig al beter dan OEM en hoeft niet warmgereden te worden. Die houden het al eventjes uit onder de 328i...
Ferodo is voor straatgebruik een prima keuze.
DS2500 vind ik heerlijk en die houden het op het circuit ook prima uit, moet je wel iets warm remmen voordat ze echt lekker vertragen. Deze zitten bij mij onder de 320iS.
DS Performance is het normale vervangingsblok van Ferodo en doet het iig al beter dan OEM en hoeft niet warmgereden te worden. Die houden het al eventjes uit onder de 328i...
Regards/groeten, Jeroen
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Jeroen wrote:Dat greenstuff (of yellowstuff) spul stook je op een paar rondjes circuit helemaal aan gort, dus ik vermoed in de Alpen ook.
OEM blokjes trouwens ook maar dat kan aan mij liggen
Kuch...maak het mij en anderen nou niet zo makkelijk elke keer om te zuigen..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Ach wij zijn ook nog niet helemaal klaar met de willwood setup hoor.
Ik moet nog beginnen..
Ik moet nog beginnen..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Mijn dank is oneindig groot.
Ik zal de friese vlag meenemen.
Voor in de koffie die jij voor mij gaat zetten
Ik kan momenteel niet verder
Het terugplaatsen van de tanks gaat pas zodra de benzine leidingen er onder zitten.
Maar als die zitten gaat de achterkant nu snel. Misschien dat ik nog een kleine nazending (schoongemaakt
) metaal op stuur Arnold.
Die leidingen van de stuurbekrachtiging bv.
Ik zal de friese vlag meenemen.
Voor in de koffie die jij voor mij gaat zetten
Ik kan momenteel niet verder
Maar als die zitten gaat de achterkant nu snel. Misschien dat ik nog een kleine nazending (schoongemaakt
Die leidingen van de stuurbekrachtiging bv.
So many cars, so little time
- Wondermike
- E21 Master
- Posts: 7014
- Joined: Sun Oct 28, 2007 8:37 pm
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- 323baur
- E21 VIP

- Posts: 11880
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Jij gaat hard Michel,
Ik moet nog steeds beginnen..
Maar goed - morgen iig een paar uurtjes tijd om eens te beginnen met demonteren.
Ik moet nog steeds beginnen..
Maar goed - morgen iig een paar uurtjes tijd om eens te beginnen met demonteren.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.