Page 11 of 69
Posted: Sun Feb 07, 2010 12:44 pm
by 323baur
Zoooo: zeer goed bezig.
't wordt denk ik tijd voor een club huis met een paar bruggen.

Posted: Thu Feb 11, 2010 8:31 pm
by Wondermike
Van de week niet veel gedaan helaas. Was druk met het test rijden van mijn Seat Leon (boss car).
Plakt op de weg zeg.
Maar nog wel iets gedaan hoor, klauwen zijn uiterlijk klaar.
FF geen geld voor revisieset en nieuwe blokken......
Wil voor Ferodo blokken gaan en die kosten al bijna 100 euro.
Posted: Thu Feb 11, 2010 8:58 pm
by Jeroen
Mooi werk!
Ferodo is voor straatgebruik een prima keuze.
DS2500 vind ik heerlijk en die houden het op het circuit ook prima uit, moet je wel iets warm remmen voordat ze echt lekker vertragen. Deze zitten bij mij onder de 320iS.
DS Performance is het normale vervangingsblok van Ferodo en doet het iig al beter dan OEM en hoeft niet warmgereden te worden. Die houden het al eventjes uit onder de 328i...
Posted: Thu Feb 11, 2010 9:01 pm
by Wondermike
hmm het lijkt trouwens of die DS2500 niet voor deze klauwen leverbaar zijn.
Alternatief is dat greenstuff spul maar daar lees je niet alleen positieve dingen over.
Zal morgen eens wat rondbellen.
Posted: Thu Feb 11, 2010 9:04 pm
by Jeroen
Dat greenstuff (of yellowstuff) spul stook je op een paar rondjes circuit helemaal aan gort, dus ik vermoed in de Alpen ook.
OEM blokjes trouwens ook maar dat kan aan mij liggen

Posted: Thu Feb 11, 2010 9:05 pm
by 323baur
Jeroen wrote:Dat greenstuff (of yellowstuff) spul stook je op een paar rondjes circuit helemaal aan gort, dus ik vermoed in de Alpen ook.
OEM blokjes trouwens ook maar dat kan aan mij liggen

Kuch...maak het mij en anderen nou niet zo makkelijk elke keer om te zuigen..
Posted: Thu Feb 11, 2010 9:09 pm
by Wondermike
anders worden het gewoon 4 setjes standaard blokken
Helaas moet ik mijn ankerplaten iets modificeren voor de nieuwe klauwen.
Ik heb nog een set reserve platen die ik hiervoor ga gebruiken om aan te passen waarna ze gepoedercoat worden.
Posted: Thu Feb 11, 2010 9:12 pm
by 323baur
Ach wij zijn ook nog niet helemaal klaar met de willwood setup hoor.
Ik moet nog beginnen..
Posted: Thu Feb 11, 2010 9:14 pm
by Jeroen
323baur wrote:Kuch...maak het mij en anderen nou niet zo makkelijk elke keer om te zuigen..
Jij zuigt te graag. Kampioen!

Posted: Thu Feb 11, 2010 9:41 pm
by 323baur
Jeroen wrote:
Jij zuigt te graag. Kampioen!


Posted: Fri Feb 12, 2010 6:37 pm
by Arnold D
Ik heb hier koperen benzineleidingen van 8 mm voor je liggen
Maandag even een doos oud ijzer voor je laten verzinken.
Posted: Fri Feb 12, 2010 7:17 pm
by Wondermike
Mijn dank is oneindig groot.
Ik zal de friese vlag meenemen.
Voor in de koffie die jij voor mij gaat zetten
Ik kan momenteel niet verder

Het terugplaatsen van de tanks gaat pas zodra de benzine leidingen er onder zitten.
Maar als die zitten gaat de achterkant nu snel. Misschien dat ik nog een kleine nazending (schoongemaakt

) metaal op stuur Arnold.
Die leidingen van de stuurbekrachtiging bv.
Posted: Fri Feb 12, 2010 7:21 pm
by Wondermike
ow ja ik zou ook nog een trekhaak er onder schroeven

was het al bijna vergeten.

Posted: Fri Feb 12, 2010 7:23 pm
by 323baur
Jij gaat hard Michel,
Ik moet nog steeds beginnen..
Maar goed - morgen iig een paar uurtjes tijd om eens te beginnen met demonteren.
Posted: Fri Feb 12, 2010 8:49 pm
by Arnold D
Doe het dan morgen op de bus, kan ik het dinsdag na bezoek van de belastingdienst, wegbrengen.