Het groot niet te vermijden off-topic topic
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11875
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Dan doodleuk bellen, kan je even langs komen met de startbooster, hij doet het niet meer.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Sinds vandaag officieel, de nieuwe M3 (en M4). Wat een prachtbak! Vooral die lijn over de flanken heen...
Wat me alleen niet aanstaat is die bult op de motorkap en...*brabbelt iets over 6-cilinders met turbo's in een //M*




Groeten Rick
Wat me alleen niet aanstaat is die bult op de motorkap en...*brabbelt iets over 6-cilinders met turbo's in een //M*




Groeten Rick
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 19130
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Inderdaad erg gaaf, ook de powerdome overigens. Maar die hoeken van de bomers onder, die randjes van de inzet zeg maar, dat is me wat te overdesigned. Jammer. Maar ik zou m er niet om staan laten 

- Peter V.
- E21 VIP
- Posts: 12122
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
De M3 is sinds vanochtend mijn bureaublad. Wat een mooi ding om te zien!
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29939
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Ze hadden van mij nog wel wat meer Sonja Bakker gemogen met 1500 kilo voor de coupé en 1600 voor de sedan. Met dik 400 pk echt wel snelle auto's, ik hoorde iets van 3.9 sec met DCT, maar ik ben benieuwd naar het stuurgevoel. Zit al druk achter de NL autojournaille aan om 'm zsm te kunnen rijden. Feit blijft dat de meeste M's in de VS worden verkocht en daar is een blikje van 1600 kilo een compact en kunnen ze toch niet sturen haha. Maar als vergelijk, een 911 Carrera S zit op 1370 kilo.
Anyway, zal door de kleur van de 4 komen die ik niks vind maar mede daarom is de M3 sedan favoriet. Maar niet genoeg favoriet voor de desktop. Wat wel? Veillard in de vlammende groep 5 E21, Surer in de BT52, Bell in de 956, Ostermaier in die Jägermeister E21 en een mij onbekende meneer in een geweldige DBR4... maar dit terzijde...
Anyway, zal door de kleur van de 4 komen die ik niks vind maar mede daarom is de M3 sedan favoriet. Maar niet genoeg favoriet voor de desktop. Wat wel? Veillard in de vlammende groep 5 E21, Surer in de BT52, Bell in de 956, Ostermaier in die Jägermeister E21 en een mij onbekende meneer in een geweldige DBR4... maar dit terzijde...
Regards/groeten, Jeroen
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29939
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Vorige week nog werd Tom Coronel in München door BMW gehuldigd als de meest succesvolle toerwagen privateer van 2013 met zijn WTCC 320TC. Maar helaas, BMW gaat zich toeleggen op DTM, USCC in de VS, BMW Sports Trophy en Formule BMW. Daarin is er geen plaats voor Coronel of ondersteuning vanuit BMW. Dat hing al even in de lucht en gesprekken met Chevrolet werden al gevoerd. Samen met ROAL Motorsport is vandaag de handtekening gezet voor het WTCC van 2014. Jammer dat dat zonder BMW is.
Regards/groeten, Jeroen
- uwbuurman
- E21 VIP
- Posts: 19130
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Ik vind die lijn van de M4 van achter juist schitterend, die geknepen achterlichtend, de lijn over de heupen, een stuk gemener dan de M3. En als ik moest kunnen bestellen, dan was die gele kleur een goede kanshebber...
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29939
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Deze had ik Ite nog beloofd, 'In the end' van Linkin' Park gebruikt voor een officiële promo voor het WRC een jaar of wat terug. Ik vind het nog immer een geweldig nummer en de beelden die erbij zijn gezocht kloppen ook heerlijk met de tekst. Veel kijkplezier!
http://www.youtube.com/watch?v=UvTt4m5do8I
http://www.youtube.com/watch?v=UvTt4m5do8I
Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11875
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Briljant, onder het rijden even een stuurtje natrekken. Doe ik ook regelmatig.
Gaaf filmpje, fijne muziek - daar word je zo lekker vrolijk van
Gaaf filmpje, fijne muziek - daar word je zo lekker vrolijk van

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29939
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Hmmmm Volvo raakt E30 cabrio. Ik heb toch het idee dat die E30 er wat beroerder vanaf is gekomen





Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP
- Posts: 11875
- Joined: Fri Jan 12, 2007 8:44 pm
- Location: the Netherlands, Houten
- Contact:
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Auw. Ligt ook wel aan de hoek waar je hem raakt en staat van de auto zelf. Wellicht is de e30 al eens eerder tt geweest..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Thegs
- E21 VIP
- Posts: 2419
- Joined: Tue Feb 13, 2007 7:05 pm
- My E21(s): '78 320/6 4-sp
'80 323i 5-sp - Location: Wezep (Gld, The Netherlands)
- Contact:
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
-
- E21 Fanatic
- Posts: 434
- Joined: Sat Jul 10, 2010 6:10 pm
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Die weg ken ik en die Polen zitten daar al langer volgens mij.
Vlak bij de E23 hobbyschuur toch?
Vlak bij de E23 hobbyschuur toch?
- Thegs
- E21 VIP
- Posts: 2419
- Joined: Tue Feb 13, 2007 7:05 pm
- My E21(s): '78 320/6 4-sp
'80 323i 5-sp - Location: Wezep (Gld, The Netherlands)
- Contact:
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Ja klopt, is bij mij in de achtertuin ongeveer. Had de heli al een paar keer horen langs vliegen, nu is ook wel duidelijk waarom...
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired