Dit keer onderandere een grote bestelling geplaatst bij Hubauer, grote dealer aan de andere kant van Duitsland, met attractieve internetprijzen. Zorgvuldige en vlotte afhandeling. Niks op aan te merken.
Plukje onderdelen dat deze week binnenkwam is:
- de andere wielbak achter, rechts deze keer
- slang met het bochtje, voor koppeling vanaf de gevercilinder naar de vaste leiding op de bak
- vaccuumslang van cilinderkop naar rembekrachtiger
- NOS koplampframe, met lamphouders en nieuwe chroom ringen
- NOS chroom koplampring SWRA
- NOS wisserarmpje SWRA, helaas de zijde die ik al had
- NOS handremkabels
- handje vol NOS klemmetjes, foamrandje tankvlotterdeksel, rubber uitloopje aan overloopleiding tankontluchting, faderknopje, nieuwe radiokabelboom
- NOS chroom Bstijl bekleding, ik had al links, nu ook rechts
- Até gevercilinder koppeling
- Até nemercilinder koppeling
- revisieset HRC
Plan is om de rembekrachtiger, en alles van de pedalenbak aan koppelingsbediening en rembediening in orde te maken en weg te leggen voor de opbouwfase. Rembekrachtiger staat in de roestomvormer, HRC is gestraald met zout.
Het enige wat voor deze operatie nog aangekocht moet worden is de slang met blauwe texielbekleding van de koppelinggevercilinder naar het remvloeistofreservoir. BMW levert daar sinds jaren een zwarte, niet juiste slang voor. Vloeken in de kerk, maar.een intensieve internetzoektocht levert op dat VAG een vergelijkbare en wek blauwe slang levert, voor diverse recente modellen, voor exact hetzelfde doel. Die slang is een halve millimeter kleiner qua diameter, maar dat gaat wel goed. Die slang is tot op de centimeter nauwkeurig de jusite lengte ook nog, te weten 35 centimeter lang. Denk dat we die gaan bestellen...
VAG slang:
BMW slang (voorbeeld, let niet op de tekst)
