Pagina 13.... dat voorspeld niks goeds. Eerder dus me wagen opgehaald bij Peter. En daar stond ze dan, strak in de lak. En misschien nog het mooist van het alles, in een kleur gespoten die me oma gekozen heeft. En ik heb er totaal geen spijt van dat ze deze kleur gekozen heeft. Foto's dan maar?:
Nadat de wagen op de ambulanche stond hebben we nog even gepraat, en toen weer naar huis gegaan. Dit keer was het lekker rustig onder weg en waren we voor 14:00 uur weer thuis (vorige keer was het 19:00 uur....). Eénmaal thuis gekomen nog een foto gemaakt voor Peter, dat we veilig thuis waren gekomen:
De volgende dag op het gemakje maar eens een begin gemaakt met kleine dingetjes. Denk aan de kabelboom plaatsen, rooster spuiten, slot plaatsen & nog de achterlichten erin gezet:
Ook nog de isolatie van de hemel geplaatst, daarvoor heb ik bizon tix gebruikt. Dik smeren om vervolgens met een kwast het te verspreiden over de gehele plaat isolatie. Geen foto's van het smeren gemaakt omdat, dit spul redelijk snel droogt met dit weer (32 graden die dag).

Ook is de C-stijl al vast gelijmd. Echter voordat de hemel erin kan moet ik nog de A-stijl beplakken met isolatie maar waar ligt dat ook alweer......

. Daarom maar besloten om vandaag me motor erin te hangen, op zich was dat geen probleem. Goed opletten en overal doeken overheen leggen kom je al een eind:
Echter kwam daarvoor pagina 13 om de hoek kijken, voor dat de motor erin zou gaan wilde ik een foto maken van de kale motor ruimte. Als zijnde voor en na foto. Helaas mocht het zo niet gebeuren want, ik haal mij telefoon uit m'n broek zak. En ik voel dat me hand blijft haken, maar me telefoon niet.... En jawel klast, zo op de grond...

:
De camera is gelukkig ongeschonden gebleven... De telefoon (foto) kwaliteit, die over het algemeen al vrij ruk is, wordt nu nog slechter omdat ik het zelf niet duidelijk kan zien

Hoop van de maand nog een andere te gaan halen want dit werkt niet handig, één verkeerde beweging en me duim haal ik open aan het glas.....
Voorlopig ga ik rustig verder met het werken aan de auto.
Mvg, Krijn