Goedenavond,
Hierbij een update van de 320/6. Zoals jullie aanraadden heb ik de 'stoppers' voor om de motorrubbers besteld. Ook nog een aantal plastic kabelbandjes voor de motorruimte en onderdelen voor mijn klapramen. Het eerste gedeelte van de zending kreeg ik deze week binnen
Ook ben ik na de nieuwjaarsmeeting een nieuwe motorkap gaan halen. Mijn eigen motorkap is behoorlijk slecht aan de binnenkant, vooral bij de afwateringsgoot. Hier een paar foto's van de nieuwe kap. Deze gaat binnenkort naar de spuiter.
Ook de gepolijste Melber velgen zijn naar de spuiter gegaan en staan in de primer.
Ik heb na de tips van hier contact gehad met de verkoper van de originele BBS Goud verf in Duitsland. Op dit moment is deze onderweg! Ik was van plan de Melbers in BBS goud te laten spuiten, maar afgelopen week kon ik een set Originele BBS Mahle velgen kopen in 15''. Deze kans heb ik niet laten liggen en heb ze gister opgepikt.
Dus ik heb het volgende besloten, ik laat de harten van de Melber's zilvergrijs spuiten en plaats deze onder de 320/6. Dan kan ik rustig de Mahle's polijsten en de harten in de Originele BBS goud verf laten spuiten. Als deze klaar zijn komen ze onder de 320/6. De Melber's kunnen dan onder de 318i Baur na de restauratie.
Ondertussen de motorruimte schoongemaakt.
Afgelopen zaterdag heb ik alle plekjes roest die in de motorruimte zaten gestraald en de motorruimte geschuurd. Ik kwam helaas 1 rot plekje tegen in de balk. Aankomend weekend dit plekje eruit slijpen en een nieuw stukje in lassen. Ik kan er nu goed bij en wil het direct netjes en goed oplossen. De rest van de plekjes was gelukkig alleen oppervlakte roest.
Tot zover de update voor nu!