Eindelijk weer eens een update.
Nadat de wagen eind vorig jaar bij een ander stond is er vrijwel niks gedaan, enkel maar dat geen wat of erin de update hierboven staat.
Toen kwam het schaats seizoen er nog overheen en een stage van 10 weken. Ondertussen is er een vriendschap van 12 jaar verbroken en staat de wagen
sinds begin april veilig bij ons thuis. Onder het motto 'vrienden komen en gaan' kwam er een dame in m'n vizier en vice versa, a fijn de bmw werd weer
opzij gezet en er ging weer periode over heen. Na de stage een pittige periode op school van weer een 10 weken en nog steeds is tot op dat moment niet
veel tot eigenlijk niks aan de bmw gedaan.
Van toen de bmw thuis werd gebracht door me ouders heb ik geen foto's gemaakt, wel een rondje langs me auto gelopen omdat het vertrouwen weg was
gevallen bij de gene waar de auto stond. Ps. toen de laatste hand geschut werd had ik ook een rondje gelopen en geen enkele kras of iets dergelijks gevonden.
En je raad het al, er zat een lelijke kras op de onderzijde van de rechter deur:
Maar goed, gebeurt is gebeurd. De remverdeler en de koppelingscilinder nabij het schutbord zijn opgefrist en het ziet er meteen iets beter uit ook is er een
nieuwe leiding geplaatst voor van de cilinder op de v-bak naar de koppelingscilinder op het schutbord.
Ook heb ik met de hulp van een goede vriend de fan aangesloten en netjes weg gewerkt. Allereerst hebben de globaal de kabels neergelegd in de wagen, goed
gekeken hoe en waar het relais zou komen, van welk punt we massa zouden gaan pakken. Al met al was het een middagje werk maar het resulteerde in een werkende
fan.
Gezien de achterzijde van de schakelaar kunnen jullie misschien al raden waar de manuele knop zich bevindt
Omdat ik een beetje nieuwsgierig was of dat een zwart kleppendeksel mooi zou zijn heb ik er snel eentje zwart gespoten en geplaatst, het staat niet verkeerd
maar denk toch dat het in de toekomst een antraciet kleur zal gaan krijgen.
Mvg, Krijn