die kerel van dreamworkscartuning is wel eens bij geweest. Aardige gast en zeer goed in plaatwerken! Je moet van zijn stijl houden, maar hij bouwt het wel!
groeten loentje
Heeft mijn velgen ook opgemaakt, heeft er echt verstand van.
Die witte e21 is ie nu weer opnieuwd aant opmaken, was beetje rot geworden, moet compete nieuwe achterkant aan.
BMW E21 323i 1982
BMW E28 M535i 1985
VW Transporter TDI 2012
aha, ben je me net voor geweest. Had m ook bijna een complete carrosserie verkocht.
Nu moet k m zelf maar houden om m`n driftauto om te bouwen naar een harde carosserie.
BMW E21 323i 1982
BMW E28 M535i 1985
VW Transporter TDI 2012
Tsja met de ervaring met de kwaliteit van de door WN geleverd spullen de afgelopen twee jaar haal ik 't wel bij de dealer, ongeacht het prijsverschil. Levert alleen maar dubbel werk op.
Nadere info van de eigenaar: Het is een 318. 197127km origineel. Handgeschakelde 4 bak. Bouwjaar 82 en de APK is 12 januari verlopen. Verder zitten er voor nieuwe banden onder. En de uitlaatlijn is onlangs vernieuwd. Er zit een beschaafde einddemper onder. Verder heb ik er blauwe oldtimer kenteken platen op. Het interieur is in goede conditie. Radio/CD ETC. De auto is netjes wit en heeft blauw/grijzige bekleding.
Als ik het zo zie zit er een net blauw interieur in en dat lijkt van de zespitters afkomstig, was er niet iemand op zoek naar 6 cil stof in blauw?
Jeroen wrote:Tsja met de ervaring met de kwaliteit van de door WN geleverd spullen de afgelopen twee jaar haal ik 't wel bij de dealer, ongeacht het prijsverschil. Levert alleen maar dubbel werk op.
De aanbieding geldt nog een paar maand. Ik ga de geperforeerde schijven achter bestellen en de Ferrodo remblokken voor voor. Die zijn me wel goed bevallen.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
Ferodo is Ferodo en die schijven achter krijgen toch niet echt op hun donder dus daar kun je niet fout mee gaan idd. Met schijven voor ben ik wel heel kritisch en met name aftermarket meuk met gaten en groeven, ik heb dat iig redelijk snel krom of gescheurd. Blokken achter zou ik gewoon oem nemen (en iets anders is er ook zowat niet meer meen ik).
Jeroen wrote:Ferodo is Ferodo en die schijven achter krijgen toch niet echt op hun donder dus daar kun je niet fout mee gaan idd. Met schijven voor ben ik wel heel kritisch en met name aftermarket meuk met gaten en groeven, ik heb dat iig redelijk snel krom of gescheurd. Blokken achter zou ik gewoon oem nemen (en iets anders is er ook zowat niet meer meen ik).
zijn de geperforeerde schijven bij WN dan aftermarket??
het licht schijnbaar heel erg aan de manier van doorboren...
uwbuurman wrote:scheelt dat nou echt veel met normaal of de dealer?
Ik heb zitten rekenen om dan twee remklauwen voor te reviseren en dan kom je op een verschil uit van een 40 euro in totaal dat de dealer duurder is (excl remblokken). Het grote verschil zit hem eigenlijk in de extra afdekplaat, anti-pieplaatje(heb je bij W&N niet) en de bevestigingmateriaal (twee pennen en veerklem).
Voor mij dus de dealer.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.