Wat heb jij vandaag gedaan?
- 323baur
- E21 VIP

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?
Leuk!
Ik was vandaag ook weer eens lekker in de weer met de e21.
Even een paar mannen goed ziek gemaakt met hun Golf GTI uit 99.
Kanslooooos.
Ben weer helemaal verliefd op dit apparaat.
Ik was vandaag ook weer eens lekker in de weer met de e21.
Even een paar mannen goed ziek gemaakt met hun Golf GTI uit 99.
Kanslooooos.
Ben weer helemaal verliefd op dit apparaat.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- 323baur
- E21 VIP

loentje wrote:Issie zo slecht Ite?
Ik heb vandaag ook weer de 02s wat zeldzamer gemaakt![]()
groeten loentje
neuh geen papieren, maar in parts levert hij veel meer op
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
Jeroen wrote:Dagje vierpitters en rare mannen in vreemde shirts![]()
ooit... ooit hoop ik dat Sven in zo'n raar shirtje naast zo een mooie M3 staat, die dan de mijne is. (ook zonder Sven wil ik wel een e30 M3 hoor...)
Gisteren was het een dagje kinderboerderij met de kids;op de terugweg over de toeristenweg was het een komen en gaan van De Lorean's in tegenovergestelde richting. Normaal zie je die dingen nooit en ineens lijken ze weggegeven te worden; niet mijn smaak, maar wel leuk.
Verder nog een mafkees met een 205GTI die wel met een erg laag tempo reed en onmogelijke lijnen aanhield. Het was eigenlijk te druk om in te halen, maar op het diepe hel was een klein gaatje, dus daar maar gebruik van gemaakt.
Zaterdag nog even gebeld met een verkoper van een leuke 530iT even onder Berlijn. Lijkt een goed verhaal, maar het is even wachte op foto's. Autohan heeft er ook een hele nette staan, maar 2001 en geen navi. Dan is de VP van ruim 17k wel erg hoog. Dus die gaat w.s van de short-list af.
Verder nog een mafkees met een 205GTI die wel met een erg laag tempo reed en onmogelijke lijnen aanhield. Het was eigenlijk te druk om in te halen, maar op het diepe hel was een klein gaatje, dus daar maar gebruik van gemaakt.
Zaterdag nog even gebeld met een verkoper van een leuke 530iT even onder Berlijn. Lijkt een goed verhaal, maar het is even wachte op foto's. Autohan heeft er ook een hele nette staan, maar 2001 en geen navi. Dan is de VP van ruim 17k wel erg hoog. Dus die gaat w.s van de short-list af.
Carpe Diem, Raymond
- gerrit323
- E21 VIP

- My E21(s): '82 e21 323i hartge
Vanavond eindelijk de carterbescherming die ik van Jeroen heb onder de e30 gemonteerd. Zoals al aangegeven komt deze perfekt uit alleen ja ... je moet een aantal gaten boren op plaatsen waar ook ik niet zo voor te vinden ben .. voorfront en subframe.
Op de e21 zou ik twijfelen , de e30 is niet perfekt dus die paar gaatjes kunnen er nog wel bij .. anti roest laagje erop gespoten en dan alles netjes zwart gespoten. Liever dat dan nog eens een kapot carter
Heb ook een fototje maar de pc doet raar dus kan voorlopig niets uploaden
volgende week donderdag wordt de programmatie, (waarschijnlijk dus voorontsteking en lambda) op punt gezet om de oneffenheden in het toerenverloop die er nu nog wat zijn weg te werken ... kben benieuwd
@Jeroen check PM
Gerrit
Op de e21 zou ik twijfelen , de e30 is niet perfekt dus die paar gaatjes kunnen er nog wel bij .. anti roest laagje erop gespoten en dan alles netjes zwart gespoten. Liever dat dan nog eens een kapot carter
Heb ook een fototje maar de pc doet raar dus kan voorlopig niets uploaden
volgende week donderdag wordt de programmatie, (waarschijnlijk dus voorontsteking en lambda) op punt gezet om de oneffenheden in het toerenverloop die er nu nog wat zijn weg te werken ... kben benieuwd
@Jeroen check PM
Gerrit
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2010 golf gti
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Mooi man! Gaat de E30 dan ook op de rollenbank? Ben ik nl wel benieuwd naar!
Regards/groeten, Jeroen
- gerrit323
- E21 VIP

- My E21(s): '82 e21 323i hartge
Dat is wel de bedoeling, 1x met de huidige programmatie en normaal 1x met de geoptimaliseerde .. iig gaan we door tot het goed is.Jeroen wrote:Mooi man! Gaat de E30 dan ook op de rollenbank? Ben ik nl wel benieuwd naar!
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
1994 e36 m3
2010 golf gti
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
ik heb vandaag een Ford Cougar toeter op mijn motorfiets gezet en de nokkenas van mijn oude blok uit mijn loods gehaald voor Stef02
Ik heb vandaag heel veel puntjes op de i gezet van de verbouwing. Het eind is eindelijk in zicht.
Ook heb ik een koppakkingset besteld voor een kop switch van de 323i.
Ook heb ik een koppakkingset besteld voor een kop switch van de 323i.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Krijg ik dan eindelijk mijn k-jet weer terugOok heb ik een koppakkingset besteld voor een kop switch van de 323i
So many cars, so little time
Die had ik toch gekregen.

e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- 323baur
- E21 VIP

Ik heb het een tijdje gemist, maar gelukkig peppi en kokki zijn nog inleven.
- 323baur
- E21 VIP

Vandaag heb ik echt zwaar gelachen op de A2.
Ik was een beetje een A3 aan het pesten met mijn toch niet heel langzame Mondeo.
Op een gegeven moment reden we toch dik 150.
De A2 is daar 5 banen breed en nu in de spits zeer goed berijdbaar, bijna geen files meer. Dus qua snelheid kan het zát.
Opeens zie ik LINKS (!!) heel sneaky een controle staan, ik echt boven op de rem, de A3 flitste mij enorm voorbij...
...en de flitser flitste terug.
Die krijgt een bon thuis, echt niet lekker...je mag daar namelijk maar 100. Oeps..
Ik was een beetje een A3 aan het pesten met mijn toch niet heel langzame Mondeo.
Op een gegeven moment reden we toch dik 150.
De A2 is daar 5 banen breed en nu in de spits zeer goed berijdbaar, bijna geen files meer. Dus qua snelheid kan het zát.
Opeens zie ik LINKS (!!) heel sneaky een controle staan, ik echt boven op de rem, de A3 flitste mij enorm voorbij...
...en de flitser flitste terug.
Die krijgt een bon thuis, echt niet lekker...je mag daar namelijk maar 100. Oeps..