Maar ja, met alle kleine ritjes proefrijden was ook ongeveer de laatste benzine, die ik in september in Duitsland heb getankt wel op. Dus ik ging even bij de lokale RON102 pomp tanken. Hoe groot is de kans dat je onderweg een andere 323i tegenkomt? Maar dat lukte me! Ik kwam vriend Arnold tegen die op hetzelfde moment onderweg was naar dezelfde benzinepomp. Geniaal toch?

Op de retourrit is Arnold even meegegaan naar mijn huis, we hebben de auto van Arnold even beter afgesteld met de stroboscoop, was nog wat beter te zetten en die loopt nu ook weer mooi!
Die avond heb ik mijn 323i ingezet zoals ik dat elke week wel 4x zou willen doen, namelijk, eten afhalen bij de Mexicaan. Hopelijk binnenkort weer gewoon daar in het restaurantje eten. Yucatan, here we come!

Loopt de auto nu fantastisch? Nee, uiteraard niet. Hij bokt en schokt bij constante snelheid. Hij toert wel erg gretig op, hij lijkt feller dan voorheen, maar ik rij nog behouden en kom niet boven de 3000 toeren per minuut, immers er staat nog steeds geen 200 kilometer op de teller… Dus rustig en kalmpjes inrijden. Zeer binnenkort aan de 4gastester en afstellen. Ik kom uiteraard bij jullie terug met de resultaten.