Het groot niet te vermijden off-topic topic
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
inderdaad! ik snap niet waar die mensen mee bezig zijn, denken alleen aan hun eigen partij en sluiten alles uit wat daar niet het geringste aan meewerkte-einundzwanzig wrote:binnenkort weer naar de stembus denk ik..Zavit wrote:Morgen ?
Is dan de formatie van Aars Plug, ik bedoel, Paars + niet een feit ?
Martin
kabinet gaat iig niet lang zitten
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
je bedoelt; winnen van duitsland in de finale!!!tseard wrote:De halve finale is binnen, nu ff hopen dat we Duitsland ontmoeten in de finale!!!!
zal de oude garde hier die 1974 bewust hebben meegemaakt wel goed doen! wraaaak!!!
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Mompel mompel strikes again
Gisterenavond viel me een klein plasje op onder de mompel, door de groene kleur van de druppels was de conclusie snel gesteld, radiateur lek.
Lekker zo net voor de vakantie.
Vervangen is een helse klus omdat eerst de airco, dan de intercooler en dan pas de radiateur te verwijderen is. Maar na eerst de beschermplaat onder de motor verwijderd te hebben viel me ook op dat er ergens een redelijke olielekkage is. 1 van die plekken is via de intercoolerslang.
Wat me meer zorgen baarde was de staat van de intercooler, de boven en onderkant staan helemaal bol dus die staat op ploffen.
Lekker dan, gauw gestopt met slopen en vandaag eerst maar eens overleg met de garage wat wijsheid is en wat een en ander gaat kosten
Toch maar met Derrick op vakantie?
Gisterenavond viel me een klein plasje op onder de mompel, door de groene kleur van de druppels was de conclusie snel gesteld, radiateur lek.
Vervangen is een helse klus omdat eerst de airco, dan de intercooler en dan pas de radiateur te verwijderen is. Maar na eerst de beschermplaat onder de motor verwijderd te hebben viel me ook op dat er ergens een redelijke olielekkage is. 1 van die plekken is via de intercoolerslang.
Wat me meer zorgen baarde was de staat van de intercooler, de boven en onderkant staan helemaal bol dus die staat op ploffen.
Lekker dan, gauw gestopt met slopen en vandaag eerst maar eens overleg met de garage wat wijsheid is en wat een en ander gaat kosten
So many cars, so little time
- 323baur
- E21 VIP

Oei WM, ik mag je graag plagen met zo'n ding maar dit is niet leuk meer.Wondermike wrote:Mompel mompel strikes again![]()
Zelfs als je alles zelf doet loopt dit wel in de papieren hoor.
Ik zou Derrick maar vast gaan poetsen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Wondermike
- E21 Master
- Wondermike
- E21 Master
Ehh nee de airco is gewoon blijven staan.
En na ff sleutelen, gewoon bovenlangs ipv aanbevolen onderlangs 1 van de boosdoeners.
En nee hij hoort niet ovaal te zijn

Intercooler is aleen via de dealer te krijgen, radiateur voor 160 euro incl.
En na ff sleutelen, gewoon bovenlangs ipv aanbevolen onderlangs 1 van de boosdoeners.
En nee hij hoort niet ovaal te zijn

Intercooler is aleen via de dealer te krijgen, radiateur voor 160 euro incl.
Last edited by Wondermike on Fri Jul 09, 2010 11:21 am, edited 1 time in total.
So many cars, so little time