Dat valt dan nog mee; ik heb vorig jaar in November nieuwe aandrijfasflenzen met ABS vertanding voor de E28 besteld. In eerste instantie zouden die in week 6 van dit jaar geleverd worden; maar dat werd met onbepaalde tijd uitgesteld. Een maand of twee geleden werden ze voor levering op 26/9 bevestigd, maar Norbert keek vanmiddag in het systeem en die datum was weer verdwenen. Over een maandje is het een jaar geleden dat ze besteld zijn.Peter V. wrote:Vandaag een mailtje gehad van de dealer omtrent de bestelling voor Paulien der 316. De bovenste veerschotels voor de achterzijde (tussenlagers zoals het officieel heet) worden geleverd in week 50. Dat is dus een levertijd van 17 weken!!
Vandaag kreeg ik vandaag in de categorie 'speciaal gereedschap' een leuk bouwpakketje binnen. Een meetuur met houder om de gasklep-openingen van M88/S14 en S38 motoren te kunnen meten. Kan ik de M88/3 basis-synchronisatie eindelijk afronden. Als alles doorgaat, mag die zondag mee op een tripje in die 'Heimat'