Tot aan de revisie deed ze het altijd prima, ik heb nooit iets gemerkt van verminderde opbrengst.
Mocht het nodig zijn: ik meld me zeker bij je!
Overigens, ik heb gisteren een e21 320/6 ingerolen, kan ik altijd die nog pakken

Dat ken ik; ook al heb ik de kosten uitgesmeerd over een periode van 12 maanden waardoor de hoogste rekening het werk-en machineloon van het revisiebedrijf was die op zijn beurt weer verbleekte op de totaalkosten van het project waarvoor ik op zijn zachtst gezegd ook een hele nette E39 M5 voor kan kopen.323baur wrote:Ik hoop wel hierna klaar te zijn want mijn hobby kost zo wel bakken draagvlak.

Ik denk dat voor ons "leken" dat verschil niet echt merkbaar is. Je praat over een cylinder die tussen de 75% en 80% presteert tussen de rest en dat op 4000 rpm+. Je kunt hoogstens als je goed luistert bij statoinair een niet geheel vlakke loop hebben dan.323baur wrote:WvA was er ook aardig ziek van geloof ik.
Wat ik maar niet kan begrijpen is het aanzienlijke verschil in compressie in combinatie met de prestaties die tot nu toe had.

Injector hebben ze getest Ite.323baur wrote:DAnk dank!!
En idd, de stickers heb ik hier liggen! komt goed
Overgins, die injector zou ook wel eens een hele goeie kunnen zijn!
Ik neem er wel een paar mee, dan kan ik dat ook even uitsluiten.

Inderdaad vervuiling, uitgesleten of iemand heeft stiekem aan de hoeveelheidsinstelling gedraaid.323baur wrote:Hm, dan kan het bijna niet anders dan dat het vervuiling is.