Verder met demonteren!
Ik heb het hele interieur verwijderd, behalve het dashboard. Dus hemeltje, stoelen en bank, alle vloerbedekking en achterste zijpanelen. Verder alle ondervloerbedekking, dempende matten en alle ramen behalve die in de deuren. Valt me niets tegen, ik kom op het eerste gezicht een paar dingen tegen:
- Harde wielkasten
- Harde bodem op 1 rot gat na, bekende plek voor onder de mat, op het kriksteunpunt zeg maar
- ik had al gespot dat ik twee overzet dorpels heb en aan de rechterzijde rot de aanzet naad als een dolle, binnenzijde achter het zijpaneel
- veel slecht restauratiewerk, staat nog in de zinkspray
- goedkoop gerestaureerd, dus ik tref nog restanten (hele lengtes) afplakband met Polarislak aan. Zelfs nog die zwarte vinylafdekking over de Astijl staat in de polaris
- onder de middenconsole zie ik de echte kleur van het tapijt
- ik ga een punt gaaf dak afzagen
- ondertapijt is nat op het voetendeel van de bestuurder
veel lijm gebruikt om alle ondertapijt vast te zetten. Daar heb ik nu veel lol van (NOT

)
Omdat 1 foto meer dan 1000 woorden zegt, typ ik niet langer, hier zijn de foto's!
auto zonder ramen en interieur:
binnenzijde rechtsachter
Radio met daarachter de module van een niet werkend alarm en startblokkering, inclusief stukje opvulhout...
veel ongeorganiseerde kabelbende... (DAT kan beter...)
Verkleurd tapijtje
Iets te warm gestookte bitumen, hier aan de binnenzijde linker zijpaneel achter. Dat zit zo op meer plaatsen in de auto.
binnenkant zijpaneel linksachter, tegen de B stijl zit roest. Lijkt me een kritiek punt voor de stijfheid van de auto. Komt door die overzetdorpel.
Rugleuning achterbank. Ziet er goed uit, maar is vast eerder wat aan gedaan, twee soorten bitumen.
herstelde roestschade aan de rechterzijde, waar de gordel vast zit aan de onderkant. Staat alleen in de zinkspray.
Afsnijrand van de cas achter de overzetdorpel. Naad roest als een dolle. Ik zit er sterk aan te denken om die rommel te verwijderen en een nieuwe passende dorpel te plaatsen. Maar dan moet die wel hoog genoeg zijn.
Prachtig en puntgaaf dak. Iemand die het hebben wil?
voor, linkerkant vloerpaneel. Ik ben bang voor wat er onder de bitumen zit. De ondervloerbedekking was hier nat, terwijl de auto al sinds september binnen staat in een verwarmde loods....
bovenkant van de kriksteun, rotte bende!
Polaris Vinyl op de Astijl. Beetje jammer als je zo gaat spuiten, helemaal teleurstellend als je niet even kunt afplakken.
En een loods vol rommel, wat komt er veel van zo'n auto af als je gaat sleutelen!
Planning:
Dashboard demonteren
achteraan de bumper eraf
kofferklep eraf
verlichting en antenne eruit
koffer leeg en kaal halen
kabelboom verwijderen tot aan dashboard
motorruimter leegmaken,
kabelboom helemaal verwijderen
uitlaat en cardanas met bak verwijderen.
Dan zie ik wel weer...