Page 19 of 62
Posted: Wed Jan 13, 2010 1:41 pm
by Arnold D
Niet helemaal Leon, de kop is er niet afgeweest, ik zie daar geen reden toe. Compressie is top en hij rookt niet bij het rijden, alleen bij het dichtgooien van het gas, dus andere klepsteelrubbers erin.
Zijn vast kapot gegaan door al die jaren van stilstaan.
Ik heb er de laatste 4 jaar niet in kunnen rijden, daarvoor een half jaar.
De vorige eigenaar heeft de auto 7 jaar gehad, maar er nooit in gereden.
De eigenaar daarvoor heeft er weinig in gereden, totdat de motor niet meer wilde lopen.
De eigenaar daarvoor heeft hem 4 jaar als verzamelobject gehad en niet of nauwelijks in gereden. Deze meneer van den Heuvel uit Neunen heeft hem na import laten taxeren, dat was in 1994.
Weet welke straat deze meneer woont en heb verder geen gegevens. Michel en ik gaan hem in April maar eens opsporen en uithoren over de auto.
Posted: Wed Jan 13, 2010 2:01 pm
by uwbuurman
opzich ook een mooi project, het uitvogelen van de historie van je auto! Mooiste is dat je bij de eerste eigenaar terechtkomt, maar dat zal met een importauto wel erg moeilijk worden.
Posted: Wed Jan 13, 2010 8:35 pm
by gerrit323
Arnold de manier waarop jij elk detail aanpakt ... een woord zegt alles
RESPECT!!
Gerrit
Posted: Fri Jan 15, 2010 4:50 pm
by Arnold D
@Buurman, Je hebt gelijk, maar het is te proberen.
@Bedankt Gerrit.
De velgen zijn ook klaar.
De velgen zijn ontlakt, gestraald en voorzien van 3 lagen poedercoat. Het hart van de velg laat ik in eerste instantie grijs.
Tevens voorzien van nieuw rubber van Michelin.

Posted: Fri Jan 15, 2010 5:39 pm
by r@n-d
Sow... dat ziet er echt heel erg goed uit!!! Ik heb heel erg veel
bewondering voor je Arnold... hoe mooi dat je dit allemaal aanpakt, gewoon SUPER!!!
Ik blijf je vorderingen volgen (met een breede lag, en openvallende mond)
Posted: Fri Jan 15, 2010 7:24 pm
by Wondermike
Volgens mij zijn dat King velgen......

Posted: Fri Jan 15, 2010 7:41 pm
by Nils
Betaal er grif King geld voor .....

Posted: Fri Jan 15, 2010 7:55 pm
by 323baur
Bah iedereen heeft tegenwoordig van die alpinaatjes.
d'r niks meer aan zo.
Posted: Fri Jan 15, 2010 8:26 pm
by Arnold D
Posted: Fri Jan 15, 2010 8:58 pm
by gerrit323
Als je een alpina wilt die er uit springt monteer dan BBS/Mahle's

zou wat zijn

Posted: Fri Jan 15, 2010 9:28 pm
by e-einundzwanzig
mercedes amg wielen zou ook kunnen
Posted: Fri Jan 15, 2010 9:38 pm
by Arnold D
gerrit323 wrote:Als je een alpina wilt die er uit springt monteer dan BBS/Mahle's

zou wat zijn

Dat zijn ook hele mooie velgen Gerrit, maar deze zaten er al onder en laat ik dat toevallig ook hele mooie velgen vinden.
Laten we ze deze zomer dan even uitwisselen, kijken hoe ze staan

Posted: Sat Jan 16, 2010 10:36 pm
by Kuist318
hoi
zit er eeeeecht perfect en op en top uit Arnold.
word gewoon jaloers
mvgr Stefan
Posted: Sun Jan 24, 2010 7:12 pm
by Arnold D
Posted: Sun Jan 24, 2010 7:44 pm
by pattam2009
Arnold,
Ziet er zeeeer goed uit allemaal, mijn complimenten.
Een vraag; ik zag dat je de alpina velgen heb laten coaten, wat was voor jou de rede om ze niet te spuiten.
Ben zelf ook bezig mijn alpina velgen weer als nieuw te maken, heb ze nu ontlakt en gestraald klaar, maar moet nu de keuze maken, spuiten of coaten!
En wat voor kleur heb jij gekozen. Kan namelijk nergens vinden wat de originele alpina kleur is.
b.v.d. voor je reactie.
Gr,
patrick.