Laten we iedereen wel in z'n waarde.
Hij vindt het leuk, of niet, daarom staat ie misschien wel te koop.
Vindt zelf het interieur ook niet geweldig. Als de gril en de plaat tussen de achterlichten zwart waren gebleven, dan heeft het wel wat
Smaken verschillen
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
Goldfinger..........
Waar is Odjop met zijn hoed!
Maak die eigenaar gelijk een kopje kleiner...
deze reactie was niet echt de insteek van mijn eerdere post
maar goed... ieder zijn ding... zoals arnold zegt, de kleur
valt nog wel mee alleen jammer dat alles is meegespoten...
vast geen zin gehad om af te plakken (laat staan demonteren)
Wat mij betreft is iedereen welkom hoor.
Ook al heb je een pimpelpaarse e21 met Opel motor.
Het punt is wel dat iedereen in zijn waarde laten 2 kanten op hoort te werken
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Vind het wel cool dat die man zo ver is gegaan met het doorvoeren van zijn smaak. Die E21 is nu precies zoals hij m hebben wil. Kleurtje en tierelantijntjes etc.
Hoewel ik er zelf niet in gezien wil worden, kan ik het werk wel waarderen.
Alleen jammer van die dikke uitlaatpot
Ik geef m een dikke 7!
Bekend bij iemand?
Ik vind de prijzen de laatste tijd echt een beetje aan het dalen!
Je merkt dat niks verkoopt.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Goldfinger..........
Waar is Odjop met zijn hoed!
Maak die eigenaar gelijk een kopje kleiner...
deze reactie was niet echt de insteek van mijn eerdere post
maar goed... ieder zijn ding... zoals arnold zegt, de kleur
valt nog wel mee alleen jammer dat alles is meegespoten...
vast geen zin gehad om af te plakken (laat staan demonteren)
Ja, ik ben een beetje een Bond fanaat, en had net nog Goldfinger gezien...
Da's het eerste wat in mij opkwam. Het is dus als grap bedoeld
Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn smaak.
't zou hier anders een saaie boel zijn moest iedereen dezelfde mening hebben....
BMW E21 320A 1980 Banana Baur Koronagelb
BMW E21 318i 1981 M-edition Stratosblau
BMW Z3 2.0A 2000 Diamantschwartz
VW kever 1966 Javagreen VW kever 1967 pearlwhite
VW Passat cc 2.0 TDI 2010 Ijslandgrijs
Renault 4 F4 1983 beige (in restauratie)
Nou, ben zojuist bij de auto wezen kijken. Wat een geweldig mooie auto zeg! Het is een 1990 325i automaat, met 146.000 km op de klok. Laatste eigenaar heeft hem 9 jaar gehad, altijd binnen gestaan en de boekjes zijn aardig ingevuld. Van binnen is hij echt nieuw gewoon, geweldig mooi bruin interieur.
Waarschijnlijk gaan we hem wel kopen, maar ook weer verkopen. Moeten wat kleine dingetjes aan gedaan worden en dan is hij nagenoeg perfect.
Marco Hof had enige tijd geleden de 323i van een kennis te koop staan. Supernette auto die bij mijn weten in ongeveer nieuwstaat verkeert, ongerestaureerd! De prijs is met 7.500 euro meer dan schappelijk te noemen. Als je een 323i zoekt is dit wel de aanrader van het moment, daar valt niet in dit leven tegen te restaureren.
Er staat overigens ook (al enige tijd) een fraaie 320/6 die sommigen wellicht nog kennen van de meeting in Roosendaal. Die auto is ongerestaureerd en nieuw, en heeft nog een bos opties ook. Vandaar dattie duurder is, maar een 320/6 en dus iets minder 'im zwang'.
Maar in mijn ogen de twee netste E21's op dit moment te koop! (nee ik heb geen aandelen Marco Hof)