Ze hebben meer pareltjes hoor!! hoe kun je nou een o lelijke auto NOG lelijker maken. Dan heb je wel verstand van zaken...
Wat een bedrijf joh, de ferrari 599 staat naast de cuore en een masarati quattro porte misstaat niet naar de gare 206. Alle auto's zijn de mooiste van NL en vaak kei en kei hard. En messcherp geprijsd...
Ik heb die auto maar laten staan:P En niet de moeite genomen om er te gaan kijken, typ msm in drachten maar is in op google en lees de recensie's maar eens, dan weet je wel genoeg denk ik. Ik las iets over leren interieurs bijspuiten met zwarte spuitbussen, km-standen waar mee gerommeld word, enz. enz. Toen ik dat had gelezen had ik zoiets van, laat die super gepoetste e21 daar maar in de showroom staan....
Groeten Jan
Groeten Jan Groen
- BMW e21 320/6 Alpinweiß
- BMW e21 318i Alpinweiß
- BMW e21 318i Baur Opalgrün
- BMW e21 323i Phönix (under construction)
- BMW e30 325i Cirrusblau
Nu kan dat inderdaad wel zijn bij dat bedrijf maar je kan altijd gaan kijken.
Wij hebben hier op het forum voldoende kennis in huis om te zien of de auto echt zo slecht is. Roest is gewoon de eerste uitkijkpost en in combinatie met een goede magneet (plamuurzoeker) kun je gewoon zo'n auto gaan bekijken. Ik ben toen eerst gaan kijken naar goede koetswerken voordat ik maar iets van de motor gehoord heb. Als de auto roestig was liep ik gelijk weg ondanks een hoge of juist lage kilometerstand.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Daar heb je ook weer gelijk in Peter, kijken kan altijd, maar ik was op dat moment al behoorlijk flauw van al die verkopers met super mooie nette auto's in showroomstaat, dit in combinatie met hetgeen wat ik gelezen had heb ik de keuze gemaakt om er niet naartoe te gaan.
Ik weet niet waar Daanzeven woont? Maar kijken kan altijd, en als je geluk hebt is het iets voor je! Ik heb er ook eerst vele moeten bekijken voordat ik een voor mij geschikte tegenkwam.
Succes!
Groeten Jan
Groeten Jan Groen
- BMW e21 320/6 Alpinweiß
- BMW e21 318i Alpinweiß
- BMW e21 318i Baur Opalgrün
- BMW e21 323i Phönix (under construction)
- BMW e30 325i Cirrusblau
Heb alleen geen auto momenteel, dus dat is een complicatie;)
Ik speel liever op zeker als het om een oude auto gaat.
Dit weekend vertrek ik naar Laren om de auto van Robbert te bekijken. Dus wie weet!
De 320 in Drachten stond een tijdje terug in Leeuwarden te koop. Daar heb ik de auto bekeken. Op vrijwel elk plaatdeel zat roest. Mooi laten staan dus. MSM staat nu ook niet echt te boek als een betrouwbare handelaar, maar je kunt er mazzel hebben.
Zo verkoopt Kleissler ook doorgaans matig of vreselijk overpriced spul. Totdat daar een zeer nette E28 M5 opduikt die voor 10K van eigenaar verwisselt en ik was net te laat
Ik hoor net van Arnold dat deze auto nu toch echt te koop gaat komen, de eerste echte BMW, type 3/15 bouwjaar ik meen 1928, maar in de volksmond nog steeds genaamd naar de fabriek die BMW overnam om dit model op de markt te kunen brengen. Deze niet heel succesvolle Duitse fabriek maakte vanaf 1927 auto's op basis van de toenmalige Austin 7 en heette Dixi...
Zou leuk zijn als dit bijzondere stukje BMW historie bij een echte liefhebber terecht zou komen. Liefst een die we kennen zodat 'ie in mei ook mee kan naar de Sharknose Meeting!