Wondermike wrote:Het gaat om de losse verdelers,hier heb ik er zeker 8 van liggen dus wellicht ook nog wel een goede.....
Maar is de SM niet een beetje laat?
Doppie 13, ringsleutel 17 en een schroevendraaier die goed in de 3 schroeven van de verdeler past.
Ik kan eventueel ook wel een set met luchtfilterhuis en al meenemen hoor, dan hebben we ook nog een ringsleuteltje 10 nodig.
eens, maar ik weet echt niet hoe ik het eerder moet regelen.
Ik probeer het ook even via Leon, daar kom ik morgen langs.
Ik zal mij co meter meenemen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
hahahaha, doe maar Peter, je zou nog ontwenningsverschijnselen kunnen krijgen.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Yup, wel met de trailer, ik wil eigenlijk eerst de verdeler vervangen.
't wordt allemaal haastwerk.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Yes, de dame staat bij mij voor de deur!
Met 6 werkende cilinders, goed op druk enzovoort.
De 5 cilinderpoort op de verdeler heb ik doorgeblazen met een compressor (10 bar).
In het kader, hij is toch al stuk, wellicht helpt het, en anders moet ik toch een nieuwe..
1minuut goed de blazer erop gehouden, daarna starten: en TADAAA ze doet het perfect.
De test met toeren val gedaan door een voor een de bougie kabels los te trekken en alle cilinders geven dezelfde val.
Co stond nu natuurlijk veel te laag, ze pingelde als een gek.
Co heb ik nu op 1.8 staan (dat digitale ding is werkelijk weergaloos - gaat mee de Alpen in!!)
En dan het rijden..
Welnu, ik ben nu vreselijk voorzichtig maar het is werkelijk een geweldig verschil.
Een koppel verbetering - niet te geloven.
Ik ga de eerste 1000km niet boven de 3500rpm draaien maar er zit veel meer in.
Morgen heb ik een lange dag - zeker 500km - en dat ga ik met de Baur doen. Dan volgt een up date!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.