Page 3 of 4
Posted: Wed Apr 28, 2010 11:41 pm
by Jeroen
Olie: ik zou es beginnen met een halfsynthetische 10W40 of 15W40.
Vochtvreter: champoral tapijt schoonmaakmachine oid even halen bij een industrieel schoonmaakbedrijf dan zuig je 't er wel uit denk ik.
Koppeling: als je het pedaal niet ingetrapt krijgt zit de koppelingsplaat lekker vastgeroest denk ik, dat had ik ook met de E30. Wat ik heb gedaan is eerst even in z'n vrij laten lopen om de motor warm te krijgen. Dan motor uit, in 1 of achteruit (waar je wilt dat de auto heen springt haha) en dan korte startpogingen. Met de E30 was de koppeling na twee tikken in z'n achteruit weer netjes los en functioneerde weer als vanouds.
Posted: Sun May 02, 2010 4:50 pm
by srtetsuya
Oke, bedankt! kan ik daar weer mee verder
Wil de auto ook graag wat verlagen, 30/35mm. Achter zitten nu rode koni schokbrekers, heb voor de voorkant ook al een setje gezien, ook koni's.
Nu de vraag, is dit de goede keuze of ? en waar haal ik het beste de veren weg?
(Ps: hoe plaats ik hier foto's?)

Posted: Thu Jun 17, 2010 9:10 am
by srtetsuya
Zo

,
Na vele uren hobby'en staat tie er weer aardig fris bij, apk erop, verlaagd, veel vernieuwd, etc.
Ben er erg blij mee, en wat rijdt het toch heerlijk zo'n 6 cilinder
Intussen heb ik een setje orginele alpina's gescoord, die worden op het moment nog opgeknapt en dan vindt ik het eerst wel prima.

Posted: Mon Jun 28, 2010 12:30 am
by srtetsuya
Allemaal fotogeil hier.... maar geen commentaar..

haha
nou nog één om het af te leren...
Uploaded with
ImageShack.us
Posted: Mon Jun 28, 2010 12:49 am
by Jeroen
Ja da's ook nie aardig nie, terwijl daar wel een errug nette 323i staat! Verlaagd is 'ie al, die Alpina's maken 'm straks af!
Verder doet 'ie 't naar behoren?
Meer foto's mag zeker wel hoor!

Posted: Mon Jun 28, 2010 12:59 am
by srtetsuya
Haha
Hij moet nog worden afgesteld, start en loopt als die koud is nog niet zoals het hoort.. de airco moet nog even gevuld worden en verder werkt alles naar behoren..
oja ze verbruikt alleen wat teveel benzine.. maar das volgens mij een kwaaltje wat ze wel meer hebben..
Zal met de alpina's straks even wat meer foto's maken..
Posted: Mon Jun 28, 2010 8:10 am
by 323baur
Mooi ding hoor!
Tis idd wel erg rustig hier. Te warm denk ik.
Komkommer tijd is comming..
Posted: Mon Jun 28, 2010 12:40 pm
by Peter V.
Ziet er inderdaad heel erg netjes uit. Ik hoop de 28ste Augustus dat we hem in levende lijven kunnen zien.
Posted: Mon Jun 28, 2010 9:42 pm
by gerrit323
Hoop ik ook ... zéér mooie e21

Posted: Tue Jun 29, 2010 11:13 am
by srtetsuya
Dat moet lukken denk ik

Posted: Sun Jul 18, 2010 1:54 pm
by srtetsuya
Zo, heb de alpina's er inmiddels onder zitten

:D erg mooi al zeg ik het zelf. Ben er alleen nog niet over uit het hart nu wel of niet zwart te laten maken..
Afgelopen week zijn we met der op vakantie geweest, 1800km gereden en op wat oliegebruik na

niks aan het handje
Foto:

Posted: Sun Jul 18, 2010 1:56 pm
by Peter V.
Blij dat de vakantie goed is verlopen. Ziet er inderdaad heel mooi uit zo.
Persoonlijk zou ik het velghart zwart/antrazit maken.
Posted: Sun Jul 18, 2010 3:24 pm
by ac/dennis
Mooie foto man! Perfect laag, echt een supermooi gezicht, de Alpinas maken het af.
Ik zou het hart ook zwart maken.
Re: Wat te doen na 10 jaar stilstaan 323i (P3 alpina's erond
Posted: Mon Jul 26, 2010 10:56 am
by srtetsuya
Laat de velgen eerst zo hoogstwaarschijnlijk...
Vandaag even op pad geweest met een 320/6
Foto:

Re: Wat te doen na 10 jaar stilstaan 323i (P3 alpina's erond
Posted: Wed Jul 28, 2010 7:08 pm
by marcel krol
Vandaag even op pad geweest met een 320/6
Mooie wagens alleen die gozer van die 320/6 moet je in de gaten houden....................
GR
Marcel