Dat kan ik me niet permitteren.
Als het niet op een zaterdag kan, moet ik helaas mijn deelname annuleren.

Dat is nou jammer. Ik ga er van uit dat er voor een woensdag niet direct erg veel animo is.Beste Michel,
Logistiek is het voor ons helaas niet mogelijk de workshop op een andere dag aan te bieden dan een woensdag.
Wij en onze cursusleiders hebben een zeer druk bezet agenda, tevens hebben we 6 dagen per week winkelopening.
Met vriendelijke groet,
Team Rustbuster

Als ik het lees geldt de korting bij alleen 10 personenBeste Michel,
Woensdag 15 december is mogelijk.
Onze voorwaarden voor deelname als club:
1. Het clubtarief voor de MIG/MAG workshop is € 900,- incl BTW incl koffie/thee, lunch, werkstukmateriaal en cursusmap
(normale tarief bij individuele inschrijving is € 1250,- all inn. De korting is dus € 350,- korting)
2. Hat maximum deelnemersaantal is 10 personen. Indien jullie met 9, 8, 7 of minder mensen komen, wordt er geen extra korting verleend
3. Om de inschrijving definitief te maken dient er € 250,- reserveringskosten betaald te worden op ING 93.93.125 tnv Rustbuster Veenendaal ovv “reservering workshop lassen autoclub 15 dec 2010”
4. De reserveringskosten worden verrekend met het cursustarief van € 900,-. De resterende € 650,- dient uiterlijk 14 dagen voor aanvang van de workshop voldaan te zijn
5. De reserveringskosten zijn niet restitueerbaar. Dat betekent dat als je de workshop annuleert (ongeacht de reden), je dit bedrag niet teruggestort krijgt
6. De eventuele individuele bijdrage(n) van de cursisten aan de workshop dient aan de autoclub of contactpersoon te worden voldaan, niet rechtstreeks aan Rustbuster
7. De workshop start om 9.30u en eindigt om +/- 17.00u
Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn horen wij dat graag!