Page 3 of 9
Re: 315 M42
Posted: Sun Oct 09, 2011 9:22 pm
by uwbuurman
Mooi werk man!
Re: 315 M42
Posted: Sat Jan 07, 2012 8:34 pm
by jeroen76
Lennard,
Wij hebben elkaar gesproken vanmorgen in Houten.We hadden het er nog over hoe mooi het is als je de mogelijkheid hebt om zelf creatief en kundig iets voor elkaar kan krijgen.Met goede ideeen en weinig centen kan je vaak veel bereiken.
Allemaal netjes vervaardigd!(carter en veerpootbrug zijn custom!!!)
Re: 315 M42
Posted: Sat Jan 07, 2012 8:39 pm
by uwbuurman
jep, was leuk je weer gesproken te hebben, volgens mij hadden we op de SM'11 ook al gebabbeld...
Re: 315 M42
Posted: Sat Jan 07, 2012 9:36 pm
by Peter V.
Dat is gewoon het leuke aan de meetings. Gezichten plaatsen bij de forumnamen. Er zit in ieder geval een machtig leuk geluid in jouw E21. Ik hoorde je praten over een turbokit om erbij te plaatsen.....
Re: 315 M42
Posted: Mon Jan 09, 2012 12:57 pm
by lennardkvw
Was inderdaad leuk om eens wat mensen van hier te ontmoeten!
Als ik met de kompressor aan de slag ga volgt er uiteraard een foto-verhaaltje

Re: 315 M42
Posted: Mon Jan 09, 2012 11:34 pm
by lennardkvw
Ohjee...nou heb ik er ineens een supercharger bij. Snel inbouwen en hopen dat de auto niet in tweeen breekt

Re: 315 M42
Posted: Mon Jan 09, 2012 11:51 pm
by Jeroen
haha vast niet, maar je mooie inlaatbrul gaat er nu wel vanaf!
Re: 315 M42
Posted: Tue Jan 10, 2012 12:35 am
by lennardkvw
Jep, daar krijg ik een jankende kat voor terug...als het me niet bevalt is hij er zo weer vanaf!

Re: 315 M42
Posted: Tue Jan 10, 2012 10:55 am
by uwbuurman
ooh oh, die viel zomaar op je aanrecht? vervelend, dat soort dingen....

Re: 315 M42
Posted: Tue Jan 10, 2012 11:41 am
by lennardkvw
Ik ging even kijken of zo'n ding fysiek zou passen bij een marktplaats adverteerder hier in de buurt....en ja, dan ga je niet met lege handen naar huis. Zeker niet als hij 125 euro onder z'n vraagprijs gaat zitten

Re: 315 M42
Posted: Tue Jan 10, 2012 5:34 pm
by e21bart
Mooi project! Ben benieuwd naar de vermogenstoename, omdat een compressor ook vermogen kost natuurlijk

Re: 315 M42
Posted: Tue Jan 10, 2012 8:07 pm
by bartgouda
Vet man! Dat word wel steeds mooier zo! Heb je er ooit nog over nagedacht om die veerpootbruggen in een kleine serie zelf te maken? Ik ben toch nog steeds wel erg geïnteresseerd!
Re: 315 M42
Posted: Wed Jan 11, 2012 1:18 am
by lennardkvw
Volgens verschillende bronnen zou hij van 150pk richting 200pk gaan. Ik heb het 'geluk' dat er al lekker dikke in- en uitlaat spruitstukken op zitten, kan ie lekker ademen! Dat zou hij nu ook al moeten doen op hoge toeren maar die toeren gingen vervolgens ten koste van mn zuigers en kleppen

. Gelukking kost een prima motor mét bak minder dan een setje kleppen en pakkingen, dus dat is alweer opgelost.
Ik ga er zeker mee op de rollerbank dus er verschijnt in de toekomst vast een grafiekje hier
@ bart(gouda): zie veerpoot ontwikkeling topic.
Re: 315 M42
Posted: Wed Jan 11, 2012 7:53 am
by Jeroen
Denk dat 40-50pk idd wel haalbaar moet zijn als het een beetje wil matchen, wel leuk! 26 mei klaar?

Re: 315 M42
Posted: Wed Jan 11, 2012 10:29 pm
by e21bart
Ben reuze benieuwd naar het resultaat!