We hebben natuurlijk niet stil gezeten, maar heb niet echt de tijd/zin gehad om mijn project pagina te updaten.
Maar nu heb ik weer een aantal plaatjes dus zullen we dat maar eens gaan doen.
Eerst hebben we de rechterkant alvast wat verder afgewerkt.


Daarna hebben we de complete auto omgedraaid en ben ik aan de rechterkant begonnen.
Eerst maar is bekijken hoe erg die aan deze kant is...


Bumperhoek was niks meer van over dus die maar direct eraf gehaald.

Hier leek het plekje in de binnenste wielkast opzich nog mee te vallen...

Uiteindelijk is dit het geworden dus neem ik mijn woorden terug..


Toen weer verder met de schade te berekenen..




Aan sommige plekken aan de buitendorpel dacht ik dat het ook geen verkeerde keuze was om deze maar compleet te verwijderen..(en daar had ik geen ongelijk in.)


Voorfront

(Binnenkant dorpel)









Toen ben ik begonnen met het repareren van de rotte plekken gaan met die banaan!

Eerst een stuk donor materiaal gehaald bij Leon, wat achteraf toch niet helemaal super was maar in iedergeval stukken beter dan dat van mij!
Eerst het onderste hoekje gerepareerd.
Daarna vastzetten

Aflassen

Daarna maar compleet in de zinkspray gezet(daaronder zit nog antiroest)


Daarna ben ik voor bij de veerpoot begonnen daar heb ik bij Leon ook eerst donor materiaal gehaald ook van een phoenix oranje e21.
en dat was nog in nette staat dus daar was ik heel blij mee!

Erin plaatsen (rechts zie je nog roest zitten dat is compleet gestraald)

Bovenaanzicht

Daarna doormiddel van het oude binnenscherm al mal te gebruiken een nieuw binnenscherm nagemaakt!

Die zit!

Daarna ben ik verder gegaan met de binnendorpel te repareren.

(excuses voor de slechte foto, focus wilde niet mee werken.)

Plekje bij het schutbord geprepareerd en bij de binnenste wielkast achter(bij de kofferbakruimte.)


Daarna was mijn dorpel binnengekomen dus die er maar op gezet!

(alweer een wazige foto excuses zal hem nog een keer maken een dezer daag)
Bumperhoek vast gezet:

Klein hoekje tekort maar dat komt goed!(foto komt nog!)

Vast al begonnen met afwerken!

Hoek gerepareerd met behulp van donor materiaal van Ite!


Gedeeltelijk nieuwe wielkast rand erin gezet:

Toen was het laswerk eigenlijk zo'n beetje wel gedaan.. altans dat dacht ik tenminste.
Maar toen kwam ik dit plekje nog tegen, maar die ga ik bijwerken als die van de burg af is( eerst alles strakmaken is net wat makkelijker zo.)

Verder met strakmaken.


Dit was het voor nu weer eventjes mannen!
Wil je wel zo snel mogelijk weer nieuw kijk materiaal bezorgen dus maak je borst maar vast nat!

