Goedemorgen heren,
Hierbij een kleine update over de remklauwen.
Een aantal weken geleden heb ik de vooras verwijderd en weggebracht naar de poedercoater. Helaas heeft de poedercoater het erg druk dus laten de onderdelen nog even op zich wachten. Eeen mooie gelegenheid om de remklauwen aan te pakken. Daarom had ik de remklauwen weggebracht bij van Leeuwenkamp en Langen:
http://www.remmenservice.nl voor een volledige revisie.
Hierbij hebben ze de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
- Stralen
- Honen
- Plaatsen nieuwe remzuigers
- Plaatsen nieuwe rubbers en ringen
- Plaatsen nieuwe aanbouwdelen
- Aflakken
Ervaring van Leeuwenkamp en Langen:
Pluspunten:
- Nette winkel met veel knowhow;
- Komen de gemaakte afspraken netjes na;
- Werken uitsluitend met originele of OEM-producten;
- Materiaal dat verwijderd is krijg je terug bij afhaal;
- Uitgebreide bon zodat je kan teuglezen wat er daadwerkelijk in rekening is gebracht.
Verbeterpunten:
Reviseren kunnen ze ongeveer vanaf €65-75 exclusief BTW per klauw. Hierbij moet je wel rekeninghouden dat je bij specifieke wensen of het vervangen van de remzuigers al snel meer kwijt bent. Bij afhaal was ik meer kwijt dan in eerst instantie besproken. Dit had te maken omdat drie van de vier remzuigers vervangen moesten worden. Een melding tussentijds was fijn geweest.
Daarnaast zijn ze vertegenwoordiger van Ferodo. Daarom had ik meteen een setje blokken besteld. Echter bij de afhaal bleken er TRW blokken geleverd te zijn omdat ze de blokken van Ferodo (tijdelijk) niet konden krijgen. In dit geval wijken ze uit naar Brembo of TRW. Ook dit hadden ze tussentijds even kunnen aangeven.
Maar over het algemeen dus een nette service.
Voor revisie:
Na revisie:
Tot de volgende update!