Het zijn idd kunstenaars.
Alleen wou hij er eerst niet aan beginnen vanwege de benzinepomp en filter.
Hij had er geen goed gevoel bij en zei dat RVS goed heet word.(ivm lekken van de pomp)
Toen zei ik dat het zo gedaan moest worden en anders laat ik het zoals het nu is.
Na overleg te hebben gehad met zijn baas hebben ze het toch uitgevoerd zoals ik het wilde hebben.
Het zijn idd kunstenaars, maar ook met dito prijzen!
Merk je trouwens verbetering?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
jazeker.Doordat de flo beter verdeeld is naar achteren merk je dat de auto wel vlotter is.
Het geluid is meer naar achteren gekomen .Voorheen merkte je dat het geluid meer onder de auto was.Daar was geen flo.
Je merkt wel dat je meer pk's hebt.
Dat was te verwachten, met name in het middengebied denk ik, maar leuk dat het ook voelbaar is!
Overigens hebben de mannen wel gelijk vwb de brandstofpomp. Ik zou daar iig de uitlaat inwikkelen als extra hittebescherming, een hitteschild zal daar lastig zijn. Helpt om het filter en je slangen te beschermen en te voorkomen dat je brandstof staat op te warmen.
Maar als je daar ooit brandstoflekkage krijgt dan is het natuurlijk wel klaar, dan is er geen redden meer aan vrees ik. Ofwel, in de planning opnemen dat je elke paar jaar de slangen vervangt daar...
dat had ik ook gevraagd of hij dat wou doen maar hij zei dat niet goed was voor het RVS
dan blijft er hitte erin zitten in dat stukje wat ingewikkeld is en dat was niet goed voor de RVS omdat het werkt
nou heeft hij op me tank en hitte matje geplakt en op mijn benzine filter
ik moet het gewoon elk jaar goed controleren.